Kunstplant besteld en super snelle levering.

Joost

Bestelprocedure verliep goed, daarna was het altijd maar de vraag wanneer en wanneer de planten geleverd zouden worden. Omdat de order vertraagd was (waarover ik tijdig werd geïnformeerd) had ik een... Bestelprocedure verliep goed, daarna was het altijd maar de vraag wanneer en wanneer de planten geleverd zouden worden. Omdat de order vertraagd was (waarover ik tijdig werd geïnformeerd) had ik een ander leveradres doorgegeven, omdat ik niet thuis zou zijn. Er werd beloofd dat er op donderdag geleverd zou worden, maar toen kwam uiteindelijk niets. Donderdagavond kreeg ik de track & trace code eindelijk gemaild. En zonder dat deze code werkte, werd geleverd op het verkeerde adres (niet het adres dat ik doorgegeven had). Wederom een bewijs van de waardeloze service van GLS, ik snap niet dat er nog bedrijven zijn die voor de bezorging op GLS vertrouwen.

Kies voor een ander bezorgbedrijf, GLS is met stip het slechtste bedrijf in Nederland qua bezorging.

Goed en efficient

Goed product

Nvt

Jan Engels

Niet best tot dit moment. Heb wel betaald maar er is nog steeds niets geleverd!!!

GEEN

Bestelling al tijd geleden geplaatst en betaald via iDeal maar levering ho maar !!!!!
Zit nog steeds te wachten!!!! Schande!!

In één woord PRIMA

Ja, ik heb nog even telefonisch contact gehad en dat verliep zeer prettig

Lekker zo doorgaan!!!!

Een aanrader!

Toen de levertijd iets langer dan aangegeven was, werd ik hierover meteen gebeld. Plant was supergoed verpakt. Al met al een aanrader!

Kirsten Hermans

Super mooie plant!!! En goede service, had per email een vraag gesteld en kreeg meteen netjes antwoord terug. Plant precies als op foto en schitterend !

Goede snelle service, plant is nog mooier als verwacht. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Na betaling per IDeal zou het handig zijn als je een bevestiging krijgt per mail. Nu twijfelde ik of alles wel goed was doorgekomen en t gaat toch om een flink bedrag. Moest dus mailen met... Na betaling per IDeal zou het handig zijn als je een bevestiging krijgt per mail. Nu twijfelde ik of alles wel goed was doorgekomen en t gaat toch om een flink bedrag. Moest dus mailen met klanrenservice om te vragen of het goed was doorgekomen.
Verder zou het handig zijn als de diameter en hoogte van de plantenpot behorend bij een x plant staat aangegeven. Ivm de aanschaf van een pot.

Voor de eerste maal een aankoop gedaan bij deze winkel

Eerste x

prijs en kwaliteitsverhouding is wat matig. ik hadmeer verwacht voor de prijs waarvoor ik heb besteld