Alwin

Staat op de website 'dezelfde dag verzonden', maar dat geldt niet altijd. Na een wat kritische reactie werd ik direct gebeld door een supervriendelijke meid om mij uit te leggen dat het inderdaad... Staat op de website 'dezelfde dag verzonden', maar dat geldt niet altijd. Na een wat kritische reactie werd ik direct gebeld door een supervriendelijke meid om mij uit te leggen dat het inderdaad iets langer kan duren, en dat dit bij het product staat aangegeven (wat ik natuurlijk niet had gechecked). Levering volgde daarna exact zoals ze me verteld had, dus dat was helemaal top. Product ook perfect, precies zoals verwacht.

Website werkt makkelijk.

Dezelfde dag verzonden gaat niet altijd op.

Tony Van kollenburg

Oke

Nee

De plant valt n beetje tegen wat volheid betreft van t blad

Tot nu toe slecht. Een bestelling is nog niet geleverd. Waarschijnlijk 1 1/5 later de levering. Zit er nog op te wachten.

Nee

Voorraad op peil voor beloofde snelle levering te garanderen

Prachtige kunstvarens gekocht. Niet van echt te onderscheiden. Ben er heel blij mee!

uitstekend product, goede communicatie via e-mail, snelle bezorging

Goed duidelijke site en ook berichtje dat de levering paar dagen langer duurt

duidelijk

Op de website staat dat de bezorging zo snel is. Binnen 48 uur. Dat blijkt achteraf niet zo , maar dan heb je al besteld . Mij werd gezegd wij kunnen niet bij elk artikel zetten of het op voorraad... Op de website staat dat de bezorging zo snel is. Binnen 48 uur. Dat blijkt achteraf niet zo , maar dan heb je al besteld . Mij werd gezegd wij kunnen niet bij elk artikel zetten of het op voorraad is of niet. Nou, dat kan natuurlijk wel, dat doe ik ook !!!"Ik bel u terug " gebeurd niet. Ik wacht vandaag nog af. Ik ben nl. afhankelijk van de hulp van mijn zoon mij te helpen bij een inrichting , waar de planten een plaats zijn toebedacht. Mijn zoon moet zaterdagmiddag weer terug naar Ierland . Hij kan niet zo maar even blijven totdat de planten eindelijk geleverd worden. In plaats van 2 werkdagen zijn het nu al 8 werkdagen , en heb nog steeds niets in huis.

Aan de telefoon vriendelijk.

Laten weten van te voren of het artikel op voorraad is , of niet.

Conny Schamle

Daar ik nog steeds op de bestelling wacht , kan ik geen oordeel vormen !

Henriette

Allereerste ervaring met een bezorging: alles is correct geregeld en de bezorging is ietwat later dan verwacht, maar dat is vooraf ook gemeld.

Heel plezierig dat de latere bezorging vooraf wordt aangekondigd en uiteindelijk een correcte aflevering op de aangegeven datum wordt verwezenlijkt ! Mijn complimenten !!

Bert Wieten

duidelijk

levertijd staat niet op site

Duidelijk, doet wat het beloofd. Goede kwaliteit.