Na een aanvankelijk misverstand werd mijn bestelling goed opgepakt en uitgevoerd.

Goede communicatie.

Goed in degaten houden of klant bij leveringsvertraging -wat uiteraard kan voorkomen- geïnformeerd is.

Prima t/m bestellen. Kleine miscommunicatie maar verder perfect afgehandeld en goed geadviseerd.

j michels

Niet goed .
had mn plant besteld en betaald op zaterdag 2 sept en heb mn bestelling pas 7sept ontvangen
Niet goed .
nog een mail gestuurd ,wel antwoord gekregen dat ze woensdag zouden leveren maar het was pas donderdag . jammer mn plant was wel geweldig mooi .

nee

Prima. Jammer dat de email over verlate zending van mijn plant verdwenen was naar Ongewenste Emails, maar die heb ik gelukkig bijtijds terug kunnen vinden.

Heel goed hoor, heb het product goed verpakt binnen gekregen, en voldoet helemaal aan de verwachtingen.

De goede service

Tjaard Benes

Neen. Eerste en laatste keer

Neen

Niet beloven dat u binnen 48 uur bezorgt. Twee dagen nadat ik de bestelling geplaatst en betaald had alleen maar een paar maal een orderbevestiging. Na informatie van mij over het moment van... Niet beloven dat u binnen 48 uur bezorgt. Twee dagen nadat ik de bestelling geplaatst en betaald had alleen maar een paar maal een orderbevestiging. Na informatie van mij over het moment van levering kreeg ik per e mail de mededeling dat het product niet in voorraad was en vandaag bij u zou arriveren. Ik zou dan zsm informatie ontvangen wanneer de plant geleverd zal worden. Ik wacht dus nu al meer dan een week. Vandaag zou u mij informeren nog niets gehoord

Reactie Kunstplantenwebwinkel.nl:

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor de review.
Wij betreuren het ten zeerste dat u een naar gevoel heeft overgehouden aan de bestelling.
Zoals gisteren telefonisch is toegelicht is er bij...
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor de review.
Zoals gisteren telefonisch is toegelicht is er bij uw bestelling helaas sprake geweest van onduidelijke communicatie.
Nogmaals onze excuses hiervoor.
U gaf aan geen interesse te hebben in een compensatie omdat het product inmiddels is afgeleverd.
Uiteraard zullen wij de feedback ten harte nemen en hopen dat u in de toekomst alsnog eens bij ons besteld zodat wij de kans krijgen dit goed te maken.
Nogmaals onze excuses en wellicht alsnog graag tot een volgende bestelling.
Linsey van Straten, Goodstore

Resi pollaert

Erg vriendelijk contact

Vriendelijkheid en geduld zeggen over uw bedrijf alles

Sorry, kan niets bedenken.

Brugman

Prijzen zijn onduidelijk begint met vanaf prijs en als je de foto aanklikt om te bestellen wordt het duurder

Zending was laat

plant is 5cm kleiner dan beschreven

Goede ervaring, what you see is what you get

Ik heb slechts éénmalig iets besteld, dus kan daar weinig over zeggen