J sinke

Mijn bestelde plant was (nog) niet leverbaar, heel goed opgepakt door Kunstplantenwebwinkel en ik ben tevreden met de oplossing

kantvriendelijk

nvt

Anthony mailjard

Heel heel slecht.
Ik heb een bestelling gedaan vanaf 8 januari. Ik nog steeds helemaal niks ontvangen op 15 januari.

Nee nee helemaal niet. Je maak een bestelling en dan achteraf zeggen ze dat die niet op voorraad is. Maar je kun het wel bestellen en betalen. Dat noemen ze oplichten. Mensen voor de gek houden.zou

Zou binnen 48 uur geleveerd worden. Ik wacht al een week en nog steeds niks

Reactie Kunstplantenwebwinkel.nl:

Beste Anthony,
Dank voor uw feedback via The Feedback Company. Allereerst heel vervelend dat u niet tevreden bent over de geplaatste bestelling.
Wij hebben sinds 09-01 contact gehad met...
Beste Anthony,
Wij hebben sinds 09-01 contact gehad met betrekking tot deze bestelling en ook afspraken met u gemaakt met betrekking tot deze levering.
Uiteraard betreuren we het dan ook dat u alsnog van mening bent dat er niet genoeg aan gedaan is en ook niet voldoende is gecommuniceerd vanuit onze kant.
Wellicht dat u alsnog even contact met ons op zou kunnen nemen met betrekking tot deze order? Dan kunnen we dit gevoel hopelijk alsnog wegnemen.
Alvast bedankt en wij horen het uiteraard graag.
Linsey van Straten, Goodstore

Jay Oostvogels

Wat verouderd uitziende site. Wel erg overzichtelijk Mooi en goed aanbod aan kunst planten. Het is voor mij niet duidelijk aangegeven hoe het bedrijf te werk gaat met het verschil in de prijzen in... Wat verouderd uitziende site. Wel erg overzichtelijk Mooi en goed aanbod aan kunst planten. Het is voor mij niet duidelijk aangegeven hoe het bedrijf te werk gaat met het verschil in de prijzen in combinatie met de inkoop van het aantal producten. Ook zou het fijn zijn dat er tussen de product foto’s te zien is of deze plant alleen een steel heeft of in een pot zit. Dit heb ik niet (goed) in de beschrijving gelezen waardoor het een verassing was dat mijn bestelling alleen een steel bevatte. Verder is het product van erg mooi en goed kwaliteit naast dat ik het wel wat aan de duurdere kant vind.

Breed overzichtelijk aanbod

Prijswerking wat duidelijker vermelden

Bianca

Helaas wat langer dan verwacht moeten wachten op de levering van de Olijfbomen, maar eenmaal ontvangen er heel blij mee.
De bomen zijn van een mooie kwaliteit!

Prima, mooi product, snel ontvangen.

Ger

Zeer snelle levering

alles goede betaalbare prijzen

danielle

Kunstplantenwebwinkel.nl heeft mijn bestelling afgeleverd en de varens die ik heb besteld in 2 maten zijn werkelijk prachtig. Niet van echt te onderscheiden. Je moet er echt aan voelen om te weten... Kunstplantenwebwinkel.nl heeft mijn bestelling afgeleverd en de varens die ik heb besteld in 2 maten zijn werkelijk prachtig. Niet van echt te onderscheiden. Je moet er echt aan voelen om te weten dat ze niet echt zijn.

snelle levering. op tijd, goed ingepakt. mooi product voor de prijs.

Zeer correcte mail, omdat het iets later werd, mail als het er is, en ook als het verzonden wordt. je weet waar je aan toe bent. Is prettig!

Zeer mooi product, volgens verwachting!

Nee zou het niet weten.

Late levering

Reactie Kunstplantenwebwinkel.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het invullen van de review.
Wij proberen al 2 dagen telefonisch contact te zoeken maar tot op heden helaas tevergeefs.
Uiteraard betreuren we dit ten...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het invullen van de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste en hopen dat u alsnog even telefonisch contact met ons op zou kunnen nemen zodat we even kunnen kijken waar het mis is gegaan.
Alvast bedankt en wij horen het uiteraard graag.
Linsey van Straten
Goodstore

L. Veenstra

Uitstekend! Wat moet ik dan nog meer tikken?

Ja. De plant kon niet op de vermelde datum geleverd worden. Snel een mail ontvangen wanneer wel, dit i.v.m. de bedoeling waar die plant zou moeten komen. Was gewoon prive, dus geen probleem.