awm hamers

Prima bedrijf

Mario Callens

Nog niets ontvangen.

Nog niet.Brengen niets.

Ja leveren als betaald is.

Reactie Kunstplantenwebwinkel.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Normaal gesproken is onze reactie snelheid veel sneller maar vanwege een ICT probleem zie ik de review nu pas helaas.
Ik heb het even...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Ik heb het even nagekeken in ons systeem maar we zien dat alle betaalpogingen waren mislukt. Dus feitelijk gezien is er dus geen bestelling bij ons geplaatst.
Dat is ook de reden dat er niks is verzonden/geleverd.
Mochten we verder nog iets kunnen betekenen voor u hoor ik dat uiteraard graag.
Linsey

Ik zie dit bedrijf als betrouwbaar, en goede kwaliteit levert.

Snelle levering, en zeer goed verpakt.

is niet van toepassing:-)

QL Projectburo B.V.

Mooie producten maar erg late levering

Mooie producten

Snellere levering. Nog steeds niks ontvangen!

Piet

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor uw bestelling. In de bijlage treft u de digitale factuur. Het gaat ons niet lukken om binnen 48 uur te leveren.
Het door u bestelde type...
Beste klant,

Het door u bestelde type kunstplant komt weer bij ons binnen op woensdag 23 januari 2019. Zodoende wordt uw bestelling uiterlijk donderdag 24 januari 2019 verwerkt en verzonden.

Nee niet helemaal moet de kunst plant nog ontvangen

Website aanpassen als product niet op voorraad is en niet laten staan binnen 24 uur in huis.
Hoe kan ik dit nu beoordelen?

Henk

Na paar x te hebben gekeken kwam ik toch elke x terug op de site ,twee mooie zijde varens bestel en waren zeer snel binnen 😃 Bij uitpakken erg blij met de varens Zien er super mooi uit kwa kleur en... Na paar x te hebben gekeken kwam ik toch elke x terug op de site ,twee mooie zijde varens bestel en waren zeer snel binnen 😃 Bij uitpakken erg blij met de varens Zien er super mooi uit kwa kleur en zien er nartuurlijk uit

Mooi en zien er zeker niet goedkoop uit

niks

duidelijke website en snelle levering

Tot nu toe weet ik het nog niet. Het zou heel snel geleverd worden maar kreeg een mail dat het een week later wordt. Dus heb het nog niet binnen.

Nvt

Eerlijk zijn en niet zeggen dat het snel geleverd word als dat niet zo is.

haj vanrossum

Nog niet bekend

lange levertijd

Reactie Kunstplantenwebwinkel.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het invullen van de review.
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het invullen van de review.
Wij betreuren het uiteraard ten zeerste dat u iets langer dan normaal op de spullen moet wachten maar dit kan verschillende oorzaken hebben.
Wellicht dat u even contact met ons op zou kunnen nemen?
Dan kunnen we achterhalen wat de oorzaak hiervan is geweest.
Alvast bedankt en wij horen graag van u!
Linsey