H.Verweij

Mijn ervaring is positief je wordt netjes behandeld vriendelijk personeel aan de telefoon.

Product was goed en netjes verpakt, na mijn eerste review die niet erg positief was nam men contact op dit werd heel serieus genomen.

Zolang er niet geleverd is geen mail sturen voor en review.

jan

Goede en snelle levering

goede om schrijving

weet ik niet

Jacqueline

Grote voorraad, goede prijzen en snelle levering. Heel goed verpakt ook. Ik bestelde een wissellijst, en nog geen olifant die de verpakking kapot zou kunnen krijgen. Top gedaan!

Zie omschrijving hierboven

Van bestelling tot thuislevering prima verzorgt!

Prima, vlot en zakelijk

track and trace

Fenny

Heel erg goed

overzichtelijk en duidelijk in prijzen

Hi Fenny,
Goed om te lezen dat de Bamboe Japan in de smaak valt!
Wij hopen dat deze kunstplant een mooie plek heeft gekregen in uw huis!
Marco

André Molendijk

Ik heb vorige week een fikse bestelling geplaatst om deze voor de kerstdagen binnen te hebben. Echter de levertijd is bijna 3 weken. Zowaar een slechte ervaring/

grote sortering

levertijd is rampzalig. Zet dan op de website dat bepaalde planten niet in voorraad zijn/

Beste André,
Beste André,
Dank voor de feedback met betrekking tot onze kunstplanten helaas hadden wij op het moment van uw bestelling niet alle kunstplanten op voorraad en ging de fabriek voor 2/3 weken dicht vanwege het einde jaar.
Gelukkig kunnen wij in het begin van het nieuwe jaar de levering alsnog voor u doen.
Mochten er vragen zijn vernemen wij deze graag.
Voor nu een fijne jaarwisseling toegewenst!
Marco

Marijke

Snelle levering! Verpakking wel erg groot.

Doos is wel erg groot voor een lichtgewicht pakketje. Gebruiksaanwijzing voor uitvouwen van kunstplant zou handig zijn.

Goedemiddag Marijke,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u ons niet wilt aanbevelen, dit terwijl u wel heel te vrede bent over ons!
Veel plezier met uw aankoop en graag tot de volgende...
Goedemiddag Marijke,
Veel plezier met uw aankoop en graag tot de volgende keer.
Chantal

Voliere

Mooie site, scherpe prijzen en zeer mooie kunstplanten

zeer mooi product, zorgvuldig verpakt, goede informatie naar klant over levering

aangeven bij bestelen dat product niet op voorraad is, niet pas na betaling....

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de leuke review!
Wij vinden dit erg fijn om te horen!
Veel plezier van de aangekochte kunstplant en uiteraard graag tot een volgende bestelling!
Met...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de leuke review!
Wij vinden dit erg fijn om te horen!
Linsey

Nico Webeling

Goede communicatie omtrent de tijd van levering.

Zie vorige vraag.

Het wachten op DHL betekent huisarrest voor de hele dag. Levering tussen 08.00 en 18.00 uur.
Post NL doet dat aanzienlijk beter.

1e keer prima