Vd Gragt

Uitstekend! Snelle service, goed contact

Contact vanwege overleg gesplitste levering of verlate levering i.v.m voorraad.

Eventueel voorraad op website vermelden

Reactie Krijtbordenhandel:

Hartelijk dank mevrouw van der Gragt voor deze positieve terugkoppeling. Wij zijn altijd druk bezig om onze website te optimaliseren, waar mogelijk. Veel plezier met uw aankoop en graag tot de... Hartelijk dank mevrouw van der Gragt voor deze positieve terugkoppeling. Wij zijn altijd druk bezig om onze website te optimaliseren, waar mogelijk. Veel plezier met uw aankoop en graag tot de volgende bestelling.
Groeten, Chantal

j.w. van den heuvel

Gewoon goed

alles

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Dit vinden wij altijd erg leuk om te horen!
In ieder geval veel plezier van het aangekochte bord + stiften en uiteraard graag tot een volgende bestelling!

Janet Arends

Heel goed. Snel contact. Snelle levering.

Tel op de hoogte gesteld, en meedenken over een vervangend artikel.

Goedemiddag Janet,
Hartelijk dank voor de leuke review!
Dit waarderen wij altijd enorm!
Goedemiddag Janet,
Hartelijk dank voor de leuke review!
Dit waarderen wij altijd enorm!
In ieder geval veel plezier van het aangekochte krijtbord en uiteraard graag tot een volgende bestelling!
Linsey

Op 10 oktober een krijtmagneetbord besteld en op 18 oktober is ie nog niet geleverd.

Prijs

Werkelijke levertijd vermelden op de website

Goedemiddag Leo,
Hartelijk dank voor de review.
Wij betreuren dit uiteraard ten zeerste maar het betreft hier een eigen productie artikel van ons.
Er moest een nieuwe productierun worden...
Goedemiddag Leo,
Hartelijk dank voor de review.
Er moest een nieuwe productierun worden gedraaid dus vandaar dat de levering iets was vetraagd.
Onze excuses hiervoor: dit had beter gecommuniceerd moeten worden.
Ik heb het even nagekeken en ik zie dat de order inmiddels wel is afgeleverd.
Mocht u hier verder nog vragen over hebben horen we dat uiteraard graag.
Prettige middag en hopelijk toch tot een volgende bestelling!

Jeannet

Goede ervaring

Hele goede service

Goedemiddag,
Dit vinden wij altijd erg leuk om te horen!
Veel plezier van het krijtbord en uiteraard graag tot een volgende bestelling!
Met...
Goedemiddag,
Dit vinden wij altijd erg leuk om te horen!
Veel plezier van het krijtbord en uiteraard graag tot een volgende bestelling!
Linsey

Matig. Levertijd was een week. Alle begrip ivm groot artikel (ook al zijn er firma’s die wasmachines de dag erna stipt leveren én installeren. Op de dag van levering kreeg ik geen update zoals... Matig. Levertijd was een week. Alle begrip ivm groot artikel (ook al zijn er firma’s die wasmachines de dag erna stipt leveren én installeren. Op de dag van levering kreeg ik geen update zoals telefonisch en per mail beloofd. Dus maar bellen. Ze gingen iets laten weten maar ik hoorde niks, dus nog maar even bellen.
Na 16u nog maar eens gebeld, kreeg ik te horen dat het bord liefst pas maandag geleverd werd want de chauffeur had ergens te lang stil gestaan? Daar was een mail voor gestuurd blijkbaar. Dat was niet aanvaardbaar.
Uiteindelijk hebben ze wel iets geregeld waarvoor dank. Maar het was even spannend.

Beste klant,
Beste klant,
Dank voor uw review, gelukkig herinneren wij dit nog als de dag vandaag! Afgelopen vrijdag om 16:00 ontvingen wij inderdaad van u een telefoontje waarin u aangaf dat de koerier nog niet was geweest, na contact met onze speciaal koerier kregen wij te horen dat de desbetreffende koerier aan zijn rijtijden zat, onze transporteur heeft daarop snel geschakeld en een andere chauffeur naar hem toegestuurd zodat uw bestelling; Krijtbord Buiten van 122x244cm toch nog dezelfde dag werd geleverd, aangezien u met een verjaardagscadeau zat!
Zoals afgesproken heb ik zelfs nog mijn persoonlijke nummer aan beide partijen gegeven om eventueel na werktijden nog contact te kunnen hebben, maar om 16:45 kregen wij te horen dat de speciaal koerier alles zal gaan regelen en het is nog dezelfde dag (vrijdag) geleverd.
Wij hopen dat de verjaardag geslaagd was en dat het Krijtbord Buiten er mooi bij hangt, veel plezier met uw aankoop!
Marco

W. Van Gerwen

Snel en goed afgeleverd

Ik ben overal tevreden over

Goedemorgen meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het achterlaten van de leuke review!
Heel veel plezier van het krijtbordje en uiteraard graag tot een volgende bestelling!
Met...
Goedemorgen meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het achterlaten van de leuke review!
Linsey

Snelle levering en goede prijs

Prijs-kwaliteitsverhouding

Site voor of meer gericht op de mobiele telefoon.

Besteld bij dit bedrijf omdat de levering snel zou zijn....voor 14.00 uur besteld, volgende dag in huis.
Dat bleek achteraf een week te zijn! Na een paar dagen gebeld waar de bestelling bleef, toen werd mij verteld dat er een productie achterstand was en het iets langer ging duren. Prima ......kan gebeuren, maar laat dit je klanten dan even weten!

Mooi assortiment

Zie hierboven.
Een mailtje of een melding op de website over langere levertijd, had wel op zijn plaats geweest.

Goedemiddag Saskia,
Goedemiddag Saskia,
Hartelijk dank voor de review.
Normaal gesproken leveren wij ook sneller maar vanwege drukte en een achterstand in onze productie afdeling was de levertijd iets langer helaas.
Wij proberen dit altijd per mail of telefonisch door te geven dus waarom dit niet is gebeurt durf ik niet te zeggen.
In ieder geval fijn om te horen dat het product inmiddels wel is ontvangen.
Mochten er verder nog vragen zijn horen we dat uiteraard graag.