Verpakkingsmateriaal mag beter afgestemd worden op artikel. Ik had 10 krijtbordstikets welke in een doos en als pakket verstuurd is. Echter dit had ook prima in een stevige envelop als... Verpakkingsmateriaal mag beter afgestemd worden op artikel. Ik had 10 krijtbordstikets welke in een doos en als pakket verstuurd is. Echter dit had ook prima in een stevige envelop als brievenbuspost verstuurd kunnen worden. Erg jammer.

Snelle levering. Helaas eerste bord ivm geen bevestingssysteem naar beneden gekomen en niet meer bruikbaar om op te hangen. Tweede bord aangeschaft helaas was deze niet helemaal netjes afgewerkt en... Snelle levering. Helaas eerste bord ivm geen bevestingssysteem naar beneden gekomen en niet meer bruikbaar om op te hangen. Tweede bord aangeschaft helaas was deze niet helemaal netjes afgewerkt en klein hoekje gebogen.

Goed ophangsysteem/bevestigingssysteem achterkant van het bord verstevigen. Is nu erg fragiel.

Leuk stoer bord👍🏻Goed en stevig ingepakt. Ook fijn dat er een ophangsysteem bij zat

Mooi product, stevig en goed ingepakt

Prima product

Past in interieur

Goed, niet wild enthousiast vanwege de levertijd, voor de rest prima en mooie producten!

Communicatie via mail is prima

Voorraad beheer klopt niet op site,..dus lange levertijd in mijn geval, dat merk je na betaling,......

Oke

Meer informatie bij het product zetten. Magneet krijtbord blijkt van zachtboard te zijn. Trekt redelijk snel krom. Jammer!

Met krijt kan je niet schrijven op t bord
Wat mij niet duidelijk was, na overleg met de zeer vriendelijke klantendienst hebben ze een zeer goede oplossing aangeboden! Top
Zeer Snelle...
Met krijt kan je niet schrijven op t bord
Zeer Snelle levering

Zeer goede klantenservice

Duidelijkheid van gebruik producten

Snelle levering , bord zoals verwacht.

Mooie collectie krijtborden , overzichtelijke site , goed van prijs

Mooie producten, lekker snel.

Goede kwaliteit

Tips/ aanwijzingen voor gebruik en onderhoud

Zeer nette service

Het bord was beschadigd en dit is super netjesopgelost

Ga zo doo