Eunen

Na een magnetisch krijtbord te hebben besteld was de bestelling snel in huis. Het betrekkelijk dikke stugge folie heb ik op de deur geplakt zodat het kon dienen als krijt/magneetbord. Helaas was het... Na een magnetisch krijtbord te hebben besteld was de bestelling snel in huis. Het betrekkelijk dikke stugge folie heb ik op de deur geplakt zodat het kon dienen als krijt/magneetbord. Helaas was het vel niet haaks afgesneden en al snel bleek dat het stugge folie over de lange kant op krult omdat het onvoldoende plakt. Inmiddels heb ik hierover contact met krijtbordhandel. Na een ruime week kreeg ik keurig een nieuwe haaks gesneden krijt/magneetbord opgestuurd.
Ik ben netjes en klantvriendelijk behandeld. Na het volledig opvolgen van de instructies hangt het nieuwe bord/folie. Echter de randjes blijven discutabel. Je moet echt heel goed zorgen voor een ontvette en echt gladde ondergrond anders blijft het onvoldoende plakken. Met het product op zich zal niet echt iets mis zijn, maar het komt toch wel nauw voor wat betreft de verwerkingsmogelijkheden. Dit mag nog wel wat nadrukkelijker aangestipt worden op de website.

De service mag iets accurater en meer oplossingsgericht naar de klant.

Heel klantvriendelijk. Mails worden direct beantwoord er word meegedacht. Vriendelijk in mails en aan de telefoon! Heel prettig hoe er met je om word gegaan!

Vriendelijkheid, gelijk reageren op vragen. Aandacht voor de klant, denken mee

Geen ben echt heel tevreden!

Marian

Krijtbord kwam stuk aan. Gebeld en meteen werd er een ander opgestuurd !

Goede service

JvandeW

Via internet gevonden en keurig geleverd wat besteld was

snelle levering en goed verpakt

ga zo door!

Prima service, duidelijke communicatie

Alles prima in orde

Goed overzicht en snelle levering

H vd mei

Aanschaf magnetisch krijtsticker

Goed magnetisch materiaal

Het plakt heel slecht op de muur. De randen krullen op naar buiten. Zelfs nadat we er een paar uur iets tegenaan hadden gezet. We hebben hem uiteindelijk met spijkertjes vast gemaakt

Alles netjes geleverd. Ik heb echter wel een klacht. Bij het afhalen van de folie is meteen één van de borden gebroken. Jammer, kost veel geld. Een kleine omschrijving van het afhalen kan geen... Alles netjes geleverd. Ik heb echter wel een klacht. Bij het afhalen van de folie is meteen één van de borden gebroken. Jammer, kost veel geld. Een kleine omschrijving van het afhalen kan geen kwaad. Je moet de plank namelijk best goed vasthouden en niet te hoog trekken. Dan kan de plaat breken. Dus meer naar de zijkant en laag houden.

Reactie Krijtbordenhandel:

Goedemiddag Karin,
Dank voor uw feedback via The Feedback Company.
Wij betreuren het ten zeerste dat u niet geheel tevreden bent en zullen deze feedback zeker ten harte nemen.
Wellicht...
Goedemiddag Karin,
Dank voor uw feedback via The Feedback Company.
Wellicht dat we dit soort misverstanden dan de volgende keer kunnen voorkomen.
Nogmaals bedankt en wellicht graag tot een volgende bestelling.
Linsey van Straten

Na een misverstand over het geleverde product hebben ze dit prima opgelost door een coulance aan te bieden.

Pro actief meegedacht over een oplossing bij een probleem. Klantvriendelijk opgelost.

Misschien duidelijker maken dat de prijs die getoond wordt bij hoge aantallen is of een verschil maken voor de gebruiker bij het begin van de website: handelaar of eindconsument.

Prima site, snelle levering

Overzichtelijke site

Jammer dat sommige artikelen alleen per zes stuks gaan.