Modima-xl

1 woord GOED

snelle levering

Yvonne

Super snelle en correcte service. Alles was netjes verpakt.
Ik ga hier zeker nogmaals bestellen

Marieke

Magneetkrijtbord besteld. Was snel binnen, ziet er netjes uit maar ophangen aan een muur lijkt onmogelijk. Het softboard brokkelt af waardoor het bord van de muur valt. Ik zou het op prijs stellen... Magneetkrijtbord besteld. Was snel binnen, ziet er netjes uit maar ophangen aan een muur lijkt onmogelijk. Het softboard brokkelt af waardoor het bord van de muur valt. Ik zou het op prijs stellen als u mij hierover belt voor een geschikte oplossing. Ik ben bereikbaar op 06-13083247.

Snelle levering.

Zie klacht in eerste veld.

Reactie Krijtbordenhandel:

Goedemorgen Marieke,
Hartelijk dank voor de review.
Zojuist telefonisch contact gehad en het verzoek was om de oplossing hiervoor toch even op de mail te zetten.
Dit heb ik zojuist...
Goedemorgen Marieke,
Hartelijk dank voor de review.
Dit heb ik zojuist gedaan dus ik hoop dat het probleem hiermee verholpen is.
Mocht dit niet het geval zijn hoor ik dat uiteraard van je.
Nogmaals dank en wellicht graag tot een volgende bestelling!
Linsey
Signerie

Wij hebben twee magnetische krijtborden aangeschaft maar de kwaliteit en uitvoering is toch anders dan vooraf ingeschat. Er wordt een retourlabel aangemaakt, dus goede service!

Service

Duidelijkere info op website verstrekken

Slecht. Deze vraag om een reviewkomtnog voorhet product geleverd is

Nvt

Leveren

Reactie Krijtbordenhandel:

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor de review.
De uitnodigingen hiervoor gaan via een geautomatiseerd systeem dus wij hebben hier geen invloed op.
Ik begrijp dat dit misschien een beetje...
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor de review.
Ik begrijp dat dit misschien een beetje verwarrend over kan komen dus onze excuses hiervoor.
Uiteraard ga ik ervan uit dat u de spullen inmiddels geleverd heeft gekregen maar mocht dit niet het geval zijn hoor ik dat uiteraard graag.
Linsey
Signerie

M mus

Snelle levering en mooi product.

Prima, fijne communicatie, goede service en levering

Goede snelle communicatie

Wilma

Prima levering en we werden keurig op de hoogte gehouden over de verwachte levering

Duidelijke informatie

Verzendbevestiging sturen

R. Diepenhorst

Goede ervaring, aankoop gedaan via internet.

Overzichtelijk, duidelijke prijzen, goede product beschrijving.

Foto’s van zij aanzicht producten missen soms.
Aanbieden van ophang/bevestigings materiaal heb ik echt gemist. Zou fijn zijn als dit er bij komt te staan.

Tim Stuurman

Wij hebben 5 krijtborden bij jullie besteld en werd er snel contact met ons opgenomen dat de krijtborden niet op voorraad waren en dat ze wel een alternatief hadden. Dus zo was het heel snel... Wij hebben 5 krijtborden bij jullie besteld en werd er snel contact met ons opgenomen dat de krijtborden niet op voorraad waren en dat ze wel een alternatief hadden. Dus zo was het heel snel opgelost en hebben we de krijtborden met 2 dagen mogen ontvangen. en we gaan hier zeker weer bestellen als we iets nodig hebben

snelle en goede service

Heb ik niet kunnen ondervinden