Matig. Levertijd was een week. Alle begrip ivm groot artikel (ook al zijn er firma’s die wasmachines de dag erna stipt leveren én installeren. Op de dag van levering kreeg ik geen update zoals telefonisch en per mail beloofd. Dus maar bellen. Ze gingen iets laten weten maar ik hoorde niks, dus nog maar even bellen.
Na 16u nog maar eens gebeld, kreeg ik te horen dat het bord liefst pas maandag geleverd werd want de chauffeur had ergens te lang stil gestaan? Daar was een mail voor gestuurd blijkbaar. Dat was niet aanvaardbaar.
Uiteindelijk hebben ze wel iets geregeld waarvoor dank. Maar het was even spannend.

Reactie Krijtbordenhandel:

Beste klant,
Dank voor uw review, gelukkig herinneren wij dit nog als de dag vandaag! Afgelopen vrijdag om 16:00 ontvingen wij inderdaad van u een telefoontje waarin u aangaf dat de koerier nog niet was geweest, na contact met onze speciaal koerier kregen wij te horen dat de desbetreffende koerier aan zijn rijtijden zat, onze transporteur heeft daarop snel geschakeld en een andere chauffeur naar hem toegestuurd zodat uw bestelling; Krijtbord Buiten van 122x244cm toch nog dezelfde dag werd geleverd, aangezien u met een verjaardagscadeau zat!
Zoals afgesproken heb ik zelfs nog mijn persoonlijke nummer aan beide partijen gegeven om eventueel na werktijden nog contact te kunnen hebben, maar om 16:45 kregen wij te horen dat de speciaal koerier alles zal gaan regelen en het is nog dezelfde dag (vrijdag) geleverd.
Wij hopen dat de verjaardag geslaagd was en dat het Krijtbord Buiten er mooi bij hangt, veel plezier met uw aankoop!
Marco

Score voor Krijtbordenhandel: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Krijtbord 122x244