Merel van Veenendaal

Nvt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Goed materiaal, goede service.

Doen wat ze beloven

M. Litjens

Zorg dat alle informatie ook digitaal is verwerkt en ook de app geïnstalleerd is voor u weggaat.

Heel tevreden over service, alleen doet de app het nog steeds niet. Wij weten niet hoe we dat voor elkaar moeten krijgen.

expertise en vriendelijkheid medewerkers

Kevin Portier

Wij waren voornemens om airco’s, hybride warmtepomp en zonnepanelen te laten plaatsen. De airco’s en hybride warmtepomp waren niet leverbaar. We moesten zelf maar in de gaten houden wanneer ze weer... Wij waren voornemens om airco’s, hybride warmtepomp en zonnepanelen te laten plaatsen. De airco’s en hybride warmtepomp waren niet leverbaar. We moesten zelf maar in de gaten houden wanneer ze weer leverbaar zijn. Zou toch prettig zijn als wij hierover door kemkesns geïnformeerd zouden worden. Zo lijkt het wel of die omzet Kemkens niets boeit.

Goede prijs kwaliteit althans dat was het, (hoorde van iemand anders die wij Kemkes hadden aanbevolen hadden) dat de prijzen enorm gestegen waren.

Wat viel u in positieve zin op?

De kennis van de elektricien. Ook al was hij gevlucht uit het buitenland en sprak hij geen Nederlands hij zag toch dat er iets niet goed was aangeloten in de meterkast wat zomaar eens brand had... De kennis van de elektricien. Ook al was hij gevlucht uit het buitenland en sprak hij geen Nederlands hij zag toch dat er iets niet goed was aangeloten in de meterkast wat zomaar eens brand had kunnen veroorzaken! (Onlangs een nieuwe meterkast laten plaatsen door een erkend bedrijf).

Beter uitleg over werking panelen en app

Ben tevreden zie onder

Wat viel u in positieve zin op?

Nakomen van afspraken,makkelijk contact ook via mail

Bart van Griensven

Fijn en snel geregeld

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van de installatie en de kundigheid.

fam Gerritsen

goede voorlichting, vriendelijk geholpen

goede service

Xxxx

service

xxxxx

Kijk vooral naar de veiligheid van de medewerkers en de noodzakelijke en bijbehorende gereedschappen. Ik heb een duidelijke achtergrond vwb veiligheid op de werkvloer en bemerk dat dit te wensen... Kijk vooral naar de veiligheid van de medewerkers en de noodzakelijke en bijbehorende gereedschappen. Ik heb een duidelijke achtergrond vwb veiligheid op de werkvloer en bemerk dat dit te wensen overlaat. Onduidelijk is of dit een gevolg is van werkdruk

De manier waarop de schouw is doorgevoerd en de snelle en adequate offertestelling. Het bijbehorende advies afgezet naar de gezinssituatie en het verduurzamingsaspect. Duidelijkheid in de planning... De manier waarop de schouw is doorgevoerd en de snelle en adequate offertestelling. Het bijbehorende advies afgezet naar de gezinssituatie en het verduurzamingsaspect. Duidelijkheid in de planning en uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

het respect en de vriendelijkheid van de medewerkers

Duidelijker aangeven dat bv een boom in de tuin moet worden gesnoeid

Alles duidelijk en goed geregeld

Wat viel u in positieve zin op?

Na installatie bleek 1 micro omvormer niet te werken maar was weer snel opgelost

GJ Sterken

Bij het vastzetten van de zwarte panelen, zijn 2 soorten beugels gebruikt, zwarte en rvs. Helaas heb ik dat achteraf pas gezien.
Tevens zou ik de monteurs er op te wijzen om de panelen waterpas...
Tevens zou ik de monteurs er op te wijzen om de panelen waterpas te leggen op garages, bij mij is dat niet helaas.

Marktconforme prijzen en all in

De snelheid van plaatsen