Lenny van Buul

Nvt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Zeer tevreden over de gang van zaken.

Wat viel u in positieve zin op?

Netheid en snelheid van het plaatsen.

Hans

Nvt

nee

snelle levering

Jeroen van Hulst

Zorg ervoor dat de klant direct ook een getekende versie van de offerte ontvangt (dus ook door Kemkens getekend). Laat deze op iedere pagina paragraferen, dat voorkomt ook misverstanden. Nu is dat... Zorg ervoor dat de klant direct ook een getekende versie van de offerte ontvangt (dus ook door Kemkens getekend). Laat deze op iedere pagina paragraferen, dat voorkomt ook misverstanden. Nu is dat een blackbox. Als het dan mis (lijkt te) gaat(n), dan ontstaat er veel twijfel.

Laat medewerkers van de administratie niet in contact met de klanten, zeker niet als het probleem niet eendimensionaal is. De medewerker die ik heb gesproken is daar niet vaardig genoeg voor. Dat zorgt voor de nodige frustraties over en weer.

Eenvoudig bereikbaar, prettig in het klantcontact. Rommelige offertefase waardoor de factuur uiteindelijk onaangenaam hoog was en tot verwarring leidde. Anders had ik een dikke 10 gegeven.

Er is niet lastig gedaan over later leveren e.d.
Materialen waren wel enkele keren niet meer leverbaar. Dit leidde ook tot prijsverhogingen. Wel technisch betere producten.

Wat viel u in positieve zin op?

De ZZP'ers die de installatie hebben gedaan. En de klantvriendelijke medewerkers van verkoop. Jammer wel van de factuur.

Maarten

Zo vast houden, goed werk van de medewerkers die daarvoor vast ook de ruimte krijgen van de directie anders kan het nooit zo 'echt' voelen.

Kemkens heeft echt alles van begin tot einde perfect gedaan. En dat zeg ik niet zomaar

Wat viel u in positieve zin op?

Eerste klantcontact was perfect met een verkoper die echt mee dacht met mijn afwijkende vraag en daarna bleef de hele keten tot en met installatie en het controleren of e.e.a. goed gedaan was en... Eerste klantcontact was perfect met een verkoper die echt mee dacht met mijn afwijkende vraag en daarna bleef de hele keten tot en met installatie en het controleren of e.e.a. goed gedaan was en werkte goed. Echt opmerkelijk.

Groeneveld

Misschien een beetje meer uitleg van de app.

Offerte was helder en vooropname ook. Afspraak voor plaatsing was op redelijk kort termijn. Monteurs van electra en panelen zijn vakundig.

Afspraken

Bij het systeem werd geen nederlandse gebruiksaanwijzing en een conformiteitsverkaring geleverd. Ik wil deze documenten alsnog hebben.

Goede montagekwaliteit

Stiptheid van afspraken

Van den boezem

Goede servies

Wat viel u in positieve zin op?

Alltijd vriendelijk als ik vragen had

Bert van der Weegen

Alles was goed dus ga zo door

De zonnepanelen werden heel snel en professioneel gemonteerd. Zijn hele mooie zonnepanelen en werken goed voor een hele goeie prijs

Vriendelijke vakkundige monteurs

A.J.Kuijpers

Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Bejende firma in de regio van Eindhoven

Wat viel u in positieve zin op?

te weinig informatie over de vernieuwing van de meterkast. Moet maar onthouden wat de monteur op dat moment als uitleg geeft.
Een tekening met hierop aangegeven wie wat is.

Niet alleen monteurs sturen die geen Nederlands spreken .teminste 1 monteur die Nederlands spreekt.

Net werk gekeverd

Netheid van werken