Misschien dat ze bij de volgende klanten wel uitleg geven over de zonnepanelen en app van de omvormer

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Omdat we goede ervaring hebben met Kemkens

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze goed hun werk deden en alles netjes hebben afgewerkt

Frank Ritzer

Neem fatsoenlijk en vakbekwame installateurs in dienst.

De installatie was zeer slecht en het probleem in de meterkast is nog steeds niet opgelost. Daarnaast is de oplossing om de toevoer van het dak naar de meterkast ook niet de oplossing die wij wenste.

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers achter de service desk zijn uiterst vriendelijk en heel behulpzaam. De monteurs zijn echter bar slecht, verzwijgen spullen die ze kapot hebben gemaakt en hebben dit nog steeds niet... De medewerkers achter de service desk zijn uiterst vriendelijk en heel behulpzaam. De monteurs zijn echter bar slecht, verzwijgen spullen die ze kapot hebben gemaakt en hebben dit nog steeds niet vervangen.

GER VAN UDEN

Niet meer met buitenlandse monteurs die geen Nederlands en geen kennis hebben van het leggen en verstand van zonnepanelen te werken EN DEZE MENSEN KONDE MIJ NIETS VAN DE INSTALATIE VERTELLEN OMDAT... Niet meer met buitenlandse monteurs die geen Nederlands en geen kennis hebben van het leggen en verstand van zonnepanelen te werken EN DEZE MENSEN KONDE MIJ NIETS VAN DE INSTALATIE VERTELLEN OMDAT ZE ER ZELF GEEN VERSTAND VAN HADDEN ZE MOESTEN ZELF EEN COLEGA IN TURKIJE BELLEN EN DE TELEFOON BIJ DE OMVORMER HOUDEN OM DEZE AAN TE SLUITEN

aangezien mijn telefoon verbinding met de omvormer is uit gevallen en dat men niet in staat is om dit voor mij als 75jarige te verhelpen zodat ik niet meer op mijn telefoon dagelijks kan zien wat... aangezien mijn telefoon verbinding met de omvormer is uit gevallen en dat men niet in staat is om dit voor mij als 75jarige te verhelpen zodat ik niet meer op mijn telefoon dagelijks kan zien wat de zonnepanelen opbrengst is en wat men terug levert en aangezien ik niet in staat ben op de meter te kijken in verband met mijn benen wort ik aan mijn lot over gelaten van zoek het maar zelf uit

Wat viel u in positieve zin op?

dat er naderhand een inspecteur van Kemkens op mijn verzoek is komen kijken en er nog een zekering in de zekeringskast bij heefdt moeten zetten en veilligheids stikkers heef op geplakt

Van Paeschen

Zorgen dat je terug gebeld wordt. Heb verschillende keren vm ingesproken. Wordt niet teruggebeld. Betreft de vertegenwoordiger/verkoper. Heb verkeerde voorlichting gehad waardoor er nu 6 panelen op... Zorgen dat je terug gebeld wordt. Heb verschillende keren vm ingesproken. Wordt niet teruggebeld. Betreft de vertegenwoordiger/verkoper. Heb verkeerde voorlichting gehad waardoor er nu 6 panelen op dak liggen terwijl er makkelijk 9 op passen. De beste man weigert terug te bellen en daar baal ik enorm van

Betrouwbaar

Wat viel u in positieve zin op?

Heb eigenlijk nooit problemen gehad met Kemkens, tot voor kort dan

Janssen

Communicatie met klant verbeteren. Er moet een persoon het aanspreekpunt bij Kemkens zijn.

Ondanks communicatie problemen, is de levering en installatie goed verlopen

Vriendelijkheid

Paul

Dat de installateurs veilig werken. Ze hebben geen steiger neergezet maar alles via de ladders gedaan. Voor mij verder prima, maar ik moet er niet aan denken als er iets zou gebeuren.

UItstekend - van offerte tot communicatie / advies tot plaatsing. Zeer tevreden!

Wat viel u in positieve zin op?

Eerlijkheid van de offerte en het advies. Ook het snelle leveren (veel sneller dan verwacht / aangegeven) was zeer prettig. De installateurs waren zeer goed en vriendelijk.

Rob

Nvt

Zou Kemkens niet aanbevelen aan andere. Dakpannen die niet terug waren gelegd na plaatsen hierdoor lekkage langs de muur. Ben al 6 weken bezig om een link te ontvangen voor het uitlezen van de... Zou Kemkens niet aanbevelen aan andere. Dakpannen die niet terug waren gelegd na plaatsen hierdoor lekkage langs de muur. Ben al 6 weken bezig om een link te ontvangen voor het uitlezen van de zonnepanelen maar nog steeds niks ontvangen. En als je belt of mailt kunnen ze niks betekenen. De desbetreffende afdeling verantwoordelijk voor zonnepanelen heeft mij teleurgesteld in het afhandelen van bovenstaande punten.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur die de nieuwe meterkast heeft geplaatst heeft dit goed gedaan.

Snelle service, goed contact, goede prijs en nette installatie.

Snelheid en prijs.

Murat Kaldi

Wel, omdat ze goede service hebben verleend en bij elke probleem hadden ze wel een oplossing. Is dus zeer geslaagd.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke mensen zeer behulpzaam goede service

Wel fijn als monteurs Engels beheersen.

Prima geholpen en deskundig gemonteerd.

Deskundig