Duidelijkheid

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Er is geen uitleg

???

Fam. P.A. Yntema

Het heeft ons veel grijze haren bezorgd toen wij te horen kregen dat men bij ons het dak niet op zouden kunnen komen. Toen er ook nog vermeld werd dat men de opdracht eigenlijk terug wilde trekken... Het heeft ons veel grijze haren bezorgd toen wij te horen kregen dat men bij ons het dak niet op zouden kunnen komen. Toen er ook nog vermeld werd dat men de opdracht eigenlijk terug wilde trekken was dit echt niet prettig. De jongemannen die alles bij ons geïnstalleerd hebben, zagen het probleem totaal niet en loste dat op hun manier op. Zo hadden wij al eind augustus de panelen op ons dak kunnen hebben en niet de stress en het uitstel van de levering. Meer overleg tussen uitvoerders intern kan dit oplossen.

Kemkens levert goed materiaal en de installateurs gaan goed en met zorg om met de materialen. Dit hebben wij ook anders gezien.

Wat viel u in positieve zin op?

De jongemannen die alles hebben geïnstalleerd waren kundig, werkte snel en hard door en waren oplossingsgericht.

Vanhingel

Betere service geven en eens terug bellen of mailen.

Eenmaal geïnstalleerd daarna helemaal geen hulp meer al 3 maanden aan het bellen en mailen dat de omvormer stuk is! Hoor gewoon niets 😡
Zeer slechte service!!

Niks

Afspraken nakomen, contactpersoon die aanspreekbaar is

De communicatie is erg slecht. Ik ben in januari 2022 begonnen met zonnepanelen regelen. Meerdere malen viel de communicatie over het vervolg gedurende maanden stil, waarbij ik meermaals vergeefs... De communicatie is erg slecht. Ik ben in januari 2022 begonnen met zonnepanelen regelen. Meerdere malen viel de communicatie over het vervolg gedurende maanden stil, waarbij ik meermaals vergeefs contact heb moeten leggen. Toen de panelen geplaatst werden , bleek de geul niet gegraven, dit heeft vervolgens weer twee maanden geduurd. De rekening die ik heb ontvangen klopt niet. De contactpersoon was erg slecht bereikbaar, ik werd gewoon genegeerd. De mannen die de panelen plaatsten waren wel erg vriendelijk.

De monteurs waren vriendelijk

........

Meer naar de klant luisteren en beloftes nakomen

Klantvriendelijk zijn ze absoluut niet via de telefoon, zelfs zeer onbeschoft. Als er vragen of opmerkingen zijn.

Niets

Communicatie onderling kan beter. Monteurs moesten nu terugkomen voor de andere helft van de panelen, terwijl dat niet nodig geweest was als ze onderling even hadden gebeld over een oplossing.

Goed gevoel aan overgehouden.

Vriendelijke medewerkers

Iets duidelijker info mbt informatie ivm het aanmelden bij de energieleverancier. Ik kreeg vragen waar ik geen antwoord op had welke ik aan kemkens moest vragen alvorens ik alles kon invullen

Goede service van a-z

Wat viel u in positieve zin op?

Fijn bedrijf in alle opzichten

J.van Dijk

Regel alles voor de klant: dus ook teruggave, stuur rekening zonder btw, en de installatie van app.

Snelle, vriendelijke, adequate communicatie en goede prijs/kwaliteit

Wat viel u in positieve zin op?

Werkwijze en communicatie installateurs. Snel, vriendelijk en klantgericht

Lemstra

We hebben bij de fa. Kemkens zowel zonnepanelen als een hybride CV ketel besteld. Voor beide systemen was een dakdoorvoer noodzakelijk met een specifieke kabel.
Op mijn simple vraag of ze bij...
Op mijn simple vraag of ze bij de aanleg van zonnepanelen ook alvast niet de draad konden trekken voor de hybride CV die in Januari 2023 wordt geinstalleerd ontstond verwarrring. De afdeling 'solar' van Kemkens en de afdeling CV's hebben bljkbaar onderling geen goede communicatie. Het is uiteindelijk wel geregeld door een electricien maar de onderlinge communicatie had beter gekund.

Zeer deskundige monteurs die de panelen kwamen leggen

Wat viel u in positieve zin op?

Nooit eerder meegemaakt dat monteurs geen tijd hadden voor koffie noch lunch maar bleven doorwerken. Het waren hardwerkende Polen, uiterst vriendelijkk en bekwaam.

VAN DEN OORD

GEEN