Nou de monteurs voor het dak kwamen erg gehaast over klaar naar huis ? En ik heb dingen gezien die eigelijk niet kunnen. Tevens was de zzper die het aan sluit een top kerel en werkt netjes

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Nou ik zelf heb mijn ouders aan beveelt om zonne panelen te nemen van kemkens omdat ik daar zelf werkzaam ben echter is dit verre van soepel verlopen. Waardoor ik er een beetje een bittere smaak aan... Nou ik zelf heb mijn ouders aan beveelt om zonne panelen te nemen van kemkens omdat ik daar zelf werkzaam ben echter is dit verre van soepel verlopen. Waardoor ik er een beetje een bittere smaak aan over heb gehouden

Ze waren op tijd

Prima service en contact verliep goed .

Verstand van zaken.

Telf. Bereikbaarheid moet beter.

Goed advies

Netjes

bram de winter

Monteurs spraken geen Nederlands en slecht Engels. Daarom geen enkele info gekregen na installatie zoals over het instellen van de app. Later bleek dat jullie de app instellen. 3 uur zelf zit... Monteurs spraken geen Nederlands en slecht Engels. Daarom geen enkele info gekregen na installatie zoals over het instellen van de app. Later bleek dat jullie de app instellen. 3 uur zelf zit klooien voor niks. Op vragen via jullie Facebookpagina heb ik nooit antwoord gehad

Goede prijs en redelijk snel geïnstalleerd

Snel geïnstalleerd

Ben Gielens

Nvt

Gewoon goed vanaf de aanvraag tot de installatie

Flexibiliteit

Schrauwen

Zo doorgaan

Goede service en ze doen wat ze beloven

Correctheid

Niks

Heldere offerte, goede communicatie en prettige monteurs / installateurs.

niks

Sander ran

Info over de app zelf beheren en versturen

Effectief, efficiënt en vriendelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Installateurs konden ondanks hun gebrekkige engels prima uitleggen wat ze gingen dien en van ons nodig hadden.

Frank van Gurp

Betere afstemming tussen monteurs en elektricien

goede communicatie en uitvoering

n.v.t.