Kevin Portier

Wij waren voornemens om airco’s, hybride warmtepomp en zonnepanelen te laten plaatsen. De airco’s en hybride warmtepomp waren niet leverbaar. We moesten zelf maar in de gaten houden wanneer ze weer leverbaar zijn. Zou toch prettig zijn als wij hierover door kemkesns geïnformeerd zouden worden. Zo lijkt het wel of die omzet Kemkens niets boeit.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Goede prijs kwaliteit althans dat was het, (hoorde van iemand anders die wij Kemkes hadden aanbevolen hadden) dat de prijzen enorm gestegen waren.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Aanbod, Alles-in-1 pakket (aanschaf én installatie), Betrouwbaarheid van de leverancier, Prijs/kwaliteit verhouding, Snelheid van levering

Wat viel u in positieve zin op?

De kennis van de elektricien. Ook al was hij gevlucht uit het buitenland en sprak hij geen Nederlands hij zag toch dat er iets niet goed was aangeloten in de meterkast wat zomaar eens brand had kunnen veroorzaken! (Onlangs een nieuwe meterkast laten plaatsen door een erkend bedrijf).

Score voor Kemkens Zonnepanelen: 4/5