mcer

Kids vinden het jumpen prachtig.
Kids vinden het jumpen prachtig.
enige commentaar dat ik heb gaat over het cafe / restaurant. Dit was 2 weken geleden overvol, je kon geen afstand houden en het zag er niet anders uit dan voor de covid maatregelen. net zo veel tafels en krukken, dus geen extra afstand. Erg jammer en voor ons dus een reden om voorlopig niet meer te gaan.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Beste mevrouw,
bedankt voor uw review. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten en gaan dan ook zeker de benoemde punten oppakken.
Zoals u wellicht weet zijn er op dit moment in...
Beste mevrouw,
Zoals u wellicht weet zijn er op dit moment in de sector sport minder maatregelen voor de sporters (geen afstand). Daardoor kunnen wij op de vloer meer mensen aan dan in de horeca passen. Dit houdt uiteraard ook in dat het in onze horeca wat drukker kan zijn. Onze insteek hierbij is dat de stoelen en tafels allemaal op afstand van elkaar staan; voor corona stonden er meer tafels en stoelen als nu. Wij hebben dus zeker maatregelen genomen om de afstand tussen tafels te waarborgen. Er mag namelijk in de horeca geplaceerd op 1,5 meter gebruikt gemaakt worden van tafels en stoelen. Echter is het ook zo dat als u iets wilt eten of drinken u bij ons aan de bar iets moet bestellen; hierdoor is de doorloop drukker dan wellicht gewenst voor u als gast. Wij doen er echter alles aan om de gasten zo veel mogelijk plaats te laten nemen om de doorstroom te beperken.
Wij hopen dat wij hiermee uw review op een uitgebreide en duidelijke wijze hebben beantwoord. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via manager.kerkrade@jumpsquare.com

Pamela Immerzeel

Fijne sfeer leuke uitstap alleen jammer van de warmte. Airco is zeker gewenst

Katja

Ik vind het erg duur en begrijp niet waarom ik iedere keer sokken erbij krijg, die natuurlijk in de prijs zitten.

Maurice Prevot

Leuk, goed materiaal.. maar voor het geld en de Covid-veiligheid te druk en te weinig toezicht

Rewinkel

Kinderen vermaken zich enorm!! Heel leuk concept. Erg leuke begeleiding voor de kinderen. Ouders kunnen heerlijk zitten boven. Goede horeca met nette prijzen. En enorm vriendelijk personeel!

Monique Huppertz

Guus heeft een maandpas..en hij vind het zo leuk dat hij elke dag tot nu toe twee uur gaat jumpen..zelfs als hij geen vriendjes heeft die mee kunnen..ondertussen heeft hij wel al vriendjes en ouders... Guus heeft een maandpas..en hij vind het zo leuk dat hij elke dag tot nu toe twee uur gaat jumpen..zelfs als hij geen vriendjes heeft die mee kunnen..ondertussen heeft hij wel al vriendjes en ouders zo gek gekregen dat ze ook een maandpas hebben nu hihi..het is een ontmoetingsplek voor de kids en voor de ouders ...tenminste voor mij...twee uurtjes tijd voor jezelf..want ik zet Guus af met een gerust hart. Guus kent geloof ik elke medewerker bij zijn naam..hij voelt zich thuis bij jullie..en heeft het erg naar zijn zin ! Alleen is de prijs erg duur als je geen maandpas hebt..elke keer € 22,00 voor twee uurtjes jumpen is veel geld. Dus zo'n actie als die maandpas voor € 50,- super . Alleen wisten niet veel mensen ervan...geloof dat er dan meer gebruik van gemaakt was in de vakantie...

Sobol

We hadden geluk op een ontzettend rustige ochtend langs te komen. Fijn voor de kinderen
Vriendelijk en behulpzaam personeel, schone omgeving, fijn!!