Daphne Roeleveld

Het springen zelf is heel leuk, maar wij hebben de laatste keer een slechte ervaring gehad met de ‘leidinggevende’. Deze sprak ons op een vervelende manier aan en zei zelfs in het gesprek ‘kom maar... Het springen zelf is heel leuk, maar wij hebben de laatste keer een slechte ervaring gehad met de ‘leidinggevende’. Deze sprak ons op een vervelende manier aan en zei zelfs in het gesprek ‘kom maar op, sla me maar. Ik ben minderjarig’. Niet iemand die zich leidinggevende mag noemen!!!

Kim Mosselaar

Ben niet geweest en toch wordt een kaartje als geweest neergezet en social deal geeft door je kunt dit met jump square oppakken bij hebben contact gehad en dan krijg ik mail terug dat jullie het... Ben niet geweest en toch wordt een kaartje als geweest neergezet en social deal geeft door je kunt dit met jump square oppakken bij hebben contact gehad en dan krijg ik mail terug dat jullie het niet oplossen

Beste Kim,
Beste Kim,
bedankt voor uw review. Wij hebben inmiddels ook via de mail contact gehad. Zoals u zelf heeft aangegeven bent u niet geweest. U had echter wel gereserveerd en bent zonder afmelding niet op komen dagen. Daarom kunnen wij dit ticket helaas niet voor u vergoeden. Verder contact loopt uiteraard via de mail.

Nicole Soleil

De zit plekken zijn erg beperkt, we hadden een kinderfeestje, de tafel was niet gereserveerd en hebben het zelf bij elkaar moeten zetten en zaten midden in het pad waar iedereen langs moest

Beste Nicole,
Beste Nicole,
bedankt voor uw review. Wij betreuren het dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wij hebben naar uw reservering gekeken en zien dat u social deal vouchers gekocht heeft en daarmee een reservering bij ons heeft gemaakt. Wij reserveren echter alleen tafels voor geboekte kinderfeestjes omdat deze gasten dan bewust een feestje boeken. U heeft zelf een reeks losse tickets gekocht en daarom kan er dan ook geen tafel voor u gereserveerd worden. Mocht u nog verder contact met ons willen opnemen dan kan dit uiteraard via kerkrade@jumpsquare.com

Miranda de wildt

Tot 2x toe is mijn dochter weg gestuurd omdat ze klaar zou zijn. Geen communicatie naar de collega's toe. Geen excuses gekregen, een drankje voor het wachten en een excuses was wel op zijn plaats... Tot 2x toe is mijn dochter weg gestuurd omdat ze klaar zou zijn. Geen communicatie naar de collega's toe. Geen excuses gekregen, een drankje voor het wachten en een excuses was wel op zijn plaats geweest

Beste Miranda,
Beste Miranda,
uit uw review begrijpen we niet exact wat er gebeurd is. De kinderen hebben gekleurde bandjes om die corresponderen met de tijd die u geboekt heeft. Graag ontvangen wij van u via kerkrade@jumpsquare.com een mail met wat er exact gebeurd is zodat we een passende oplossing kunnen bieden.

Esther

Het is een mooi verzorgd park met leuke attracties

Job Steegh

Fantastische accommodatie en veel mogelijkheden

Benthe de Beer

Heel leuk, groot park met veel variatie