Monique Huppertz

Guus heeft een maandpas..en hij vind het zo leuk dat hij elke dag tot nu toe twee uur gaat jumpen..zelfs als hij geen vriendjes heeft die mee kunnen..ondertussen heeft hij wel al vriendjes en ouders... Guus heeft een maandpas..en hij vind het zo leuk dat hij elke dag tot nu toe twee uur gaat jumpen..zelfs als hij geen vriendjes heeft die mee kunnen..ondertussen heeft hij wel al vriendjes en ouders zo gek gekregen dat ze ook een maandpas hebben nu hihi..het is een ontmoetingsplek voor de kids en voor de ouders ...tenminste voor mij...twee uurtjes tijd voor jezelf..want ik zet Guus af met een gerust hart. Guus kent geloof ik elke medewerker bij zijn naam..hij voelt zich thuis bij jullie..en heeft het erg naar zijn zin ! Alleen is de prijs erg duur als je geen maandpas hebt..elke keer € 22,00 voor twee uurtjes jumpen is veel geld. Dus zo'n actie als die maandpas voor € 50,- super . Alleen wisten niet veel mensen ervan...geloof dat er dan meer gebruik van gemaakt was in de vakantie...

Sobol

We hadden geluk op een ontzettend rustige ochtend langs te komen. Fijn voor de kinderen
Vriendelijk en behulpzaam personeel, schone omgeving, fijn!!

D'Haene Patrick

Omdat het heel leuk is voor de kinderen. Ze hebben zich zeer goed geamuseerd

Karin

Leuke activiteit met de kinderen. Prettig en snel contact met een medewerkers na een verkeerde bestelling en enthousiaste medewerkers bij binnenkomst. Je voelt je welkom, gewoon zoals het hoort!

Brent

Er is veel te doen, en het er leuk is, vriendelijk personeel,

van der Veen Vanessa

Geweldig leuk personeel. Super voor de kinderen ( en stiekem ook papa en mama). Verander vooral niks aan het personeel in Kerkrade. Wat een toppers!!! Geen enkele uitzondering!