Wouters

Vriendelijk personeel, prima geholpen, leuke horeca.

Moers

Mooi groot trampolinepark, veilig, er is toezicht, het is overzichtelijk en je kunt met een lekkere kop koffie of thee alles volgen.

Jennifer

Ik had een kinderfeestje gereserveerd voor 6 kids waarvan 1 zieke, krijg ik ipv het geld bedrag een tegoed van 1x 1 uur springen nou en de rest van het geld kreeg ik niet terug! Voor mij geen 2e... Ik had een kinderfeestje gereserveerd voor 6 kids waarvan 1 zieke, krijg ik ipv het geld bedrag een tegoed van 1x 1 uur springen nou en de rest van het geld kreeg ik niet terug! Voor mij geen 2e keer meer!

Danielle Vaessen

Kinderfeestje. het was druk, frietjes kwamen echt 2 minuten voor het einde van de springtijd. Daarnaast was het voor de 10 jarigen een klein bakje friet....Kinderen hebben het leuk gehad, zelf vond... Kinderfeestje. het was druk, frietjes kwamen echt 2 minuten voor het einde van de springtijd. Daarnaast was het voor de 10 jarigen een klein bakje friet....Kinderen hebben het leuk gehad, zelf vond ik het best kostbaar en mag voor deze prijs best 1,5 uur gespronken kunnen worden. Naam van de jarige op het feestbord noteren. ( nu stond mijn achternaam op de bord).

Lotte Bemelmans/ Juventa Margraten

Goede service, alles was goed geregeld.