Maud

Goede begeleiding in park, vriendelijkheid werknemers

Corten

Het is erg leuk voor de kids. Wat betreft minjump zouden er meer mogelijkheden mogen zijn.

Naut

Geen aandacht aan de balie toen we iets wouden bestellen en de frikandel en de kip nugget’s, die waren echt op te kotsen!

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Beste Naut,
Beste Naut,
wat vervelend dat jou bezoek bij ons niet naar wens is geweest. Onze gasten zijn voor ons het allerbelangrijkst en we doen er alles aan om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Helaas is dat dus in dit geval niet gelukt. We zullen ervoor zorgen dat je de volgende keer weer met een tevreden gevoel huiswaarts keert.

Heiligers

Wordt niet schoongemaakt vaak genoeg, vaak stukken afgesloten

Tom

Een erg mooi park met zeer vriendelijk personeel. Voldoende plek om te springen en hulp bij het leren van trucjes als je erom vraagt. Zeker een aanrader.

Joery

Wij hebben een ontzettend leuke dag gehad bij Jumpsquare Kerkrade! Het personeel is erg vriendelijk en zorgde voor een super goed verzorgd kinderfeestje. De jumpmasters die rondlopen bij de... Wij hebben een ontzettend leuke dag gehad bij Jumpsquare Kerkrade! Het personeel is erg vriendelijk en zorgde voor een super goed verzorgd kinderfeestje. De jumpmasters die rondlopen bij de trampolines zijn ook erg behulpzaam en altijd bereid om de kinderen te vermaken. Wij zullen hier zeker terugkomen.

Mark

Leuke locatie voor onze kinderen. Erg vriendelijk personeel. Indien je een vraag hebt nemen ze graag tijd voor je!

Paul

Leuke activiteit voor de kinderen. Personeel van de vestiging in Kerkrade is supervriendelijk en behulpzaam.