mcer

Kids vinden het jumpen prachtig.
enige commentaar dat ik heb gaat over het cafe / restaurant. Dit was 2 weken geleden overvol, je kon geen afstand houden en het zag er niet anders uit dan voor de covid maatregelen. net zo veel tafels en krukken, dus geen extra afstand. Erg jammer en voor ons dus een reden om voorlopig niet meer te gaan.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Beste mevrouw,
bedankt voor uw review. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten en gaan dan ook zeker de benoemde punten oppakken.
Zoals u wellicht weet zijn er op dit moment in de sector sport minder maatregelen voor de sporters (geen afstand). Daardoor kunnen wij op de vloer meer mensen aan dan in de horeca passen. Dit houdt uiteraard ook in dat het in onze horeca wat drukker kan zijn. Onze insteek hierbij is dat de stoelen en tafels allemaal op afstand van elkaar staan; voor corona stonden er meer tafels en stoelen als nu. Wij hebben dus zeker maatregelen genomen om de afstand tussen tafels te waarborgen. Er mag namelijk in de horeca geplaceerd op 1,5 meter gebruikt gemaakt worden van tafels en stoelen. Echter is het ook zo dat als u iets wilt eten of drinken u bij ons aan de bar iets moet bestellen; hierdoor is de doorloop drukker dan wellicht gewenst voor u als gast. Wij doen er echter alles aan om de gasten zo veel mogelijk plaats te laten nemen om de doorstroom te beperken.
Wij hopen dat wij hiermee uw review op een uitgebreide en duidelijke wijze hebben beantwoord. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via manager.kerkrade@jumpsquare.com

Score voor Jumpsquare Kerkrade: 3/5