M. Walravens

Een leuk uitje voor de kinderen waar ze hun energie goed kwijt kunnen. Vriendelijk personeel, en goede flexibele service!
Ik had het kinderfeestje een beetje krap gepland, maar het was geen...
Ik had het kinderfeestje een beetje krap gepland, maar het was geen enkel probleem om een half uurtje te schuiven.

Kerkrade

Heel leuk voor kinderen. Hebben zich echt geamuseerd. En alles erop en eraan voor een kinderfeestje, top!
Alleen het eten was niet lekker en dan ook te duur!

Joris de Wilde

Koud eten

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Beste Joris,
Beste Joris,
Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.
Team Jumpsquare

Linda marras

Als eerste was er een verkeerd bedrag berekend. Toen ik hierover in gesprek ging werd er moeilijk gedaan, alsof ik fout zat. Daarna wilde ze me afschepen met een tegoedbon en toen ik hiermee niet... Als eerste was er een verkeerd bedrag berekend. Toen ik hierover in gesprek ging werd er moeilijk gedaan, alsof ik fout zat. Daarna wilde ze me afschepen met een tegoedbon en toen ik hiermee niet akkoord ging zou het teveel betaalde bedrag terug gestort worden op mijn rekening. De non verbale reactie van de meneer achter de balie was alles behalve positief.

Reactie Jumpsquare Kerkrade:

Beste Linda,
Beste Linda,
Bedankt voor jouw review! Jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad, onze excuses voor het ongemak. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare

S.Franke

Goed personeel snelle afhandeling en heel schoon.. voor herhaling vatbaar

Ria Schoutese

Een te gekke body workout. Je heb lol in plaats van het idee dat je iets moet doen voor je gezondheid.