C

Fijn voor jongens, maar het zou beter schoon en fris kunnen maken.

Daphne

Leuk, maar niet heel speciaal. Zeker niet voor die prijs.

Poldermans

Erg leuk voor de kinderen en ouders kunnen goed zitten

Jacqueline

Vriendelijk en behulpzaam personeel, zijn duidelijk met hun huisregels en leggen het de kinderen rustig en begripvol uit.
Afgelopen zaterdagavond was mijn 9-jarige dochter tijdens haar sprong...
Afgelopen zaterdagavond was mijn 9-jarige dochter tijdens haar sprong verkeerd op haar arm terechtgekomen…ze kreeg meteen een ice-pack en werd nauwlettend in de gaten gehouden met uitleg waar de ice-pack voor diende en hoe deze het best op haar arm kon blijven liggen! Over 5 min. zou haar situatie opnieuw bekeken worden en mocht de pijn niet afgenomen zijn dan zou er in overleg besproken worden op welke manier er hulp ingeroepen zou worden! Ik heb een verpleegkundige achtergrond en stond versteld! Hoe kundig en professioneel hier gehandeld werd in zo’n situatie!
Dit alles met vriendelijk oogcontact met haar en volledige aandacht voor haar! Wat ik persoonlijk erg belangrijk vind.
Gelukkig was het meer schrik dan pijn en was ze niet veel later weer vrolijk verder aan het springen!
Maar toch heel erg bedankt voor het serieus nemen van haar pijnklachten en de goede zorgen! Top!

Angela

Kinderen hebben altijd de volle 90 minuten plezier.. komen alleen even om te drinken tussendoor. Zo kunnen ze als het vies weer is toch lekker hun energie kwijt :)

Joyce Stinissen

Leuk trampoline park en goed overzichtelijk

Anita Derks

Goed geregeld en heel vriendelijk personeel

K.

Er werd goed toezicht gehouden, kinderen hebben zich goed vermaakt, avond opening beviel goed het was niet te druk