Jacqueline

Vriendelijk en behulpzaam personeel, zijn duidelijk met hun huisregels en leggen het de kinderen rustig en begripvol uit.
Afgelopen zaterdagavond was mijn 9-jarige dochter tijdens haar sprong verkeerd op haar arm terechtgekomen…ze kreeg meteen een ice-pack en werd nauwlettend in de gaten gehouden met uitleg waar de ice-pack voor diende en hoe deze het best op haar arm kon blijven liggen! Over 5 min. zou haar situatie opnieuw bekeken worden en mocht de pijn niet afgenomen zijn dan zou er in overleg besproken worden op welke manier er hulp ingeroepen zou worden! Ik heb een verpleegkundige achtergrond en stond versteld! Hoe kundig en professioneel hier gehandeld werd in zo’n situatie!
Dit alles met vriendelijk oogcontact met haar en volledige aandacht voor haar! Wat ik persoonlijk erg belangrijk vind.
Gelukkig was het meer schrik dan pijn en was ze niet veel later weer vrolijk verder aan het springen!
Maar toch heel erg bedankt voor het serieus nemen van haar pijnklachten en de goede zorgen! Top!

Score voor Jumpsquare Arnhem: 5/5
Discojump