D.de Feijter

Nogal onhandig dat jullie nu élke week een mail sturen nu mijn zoon aan een cursus van 10 weken meedoet.

Debbie

We kwamen om 11.10 binnen en hebben de kids (2 jongens) aangemeld en betaald en dan hoor je dat je nu naar binnen kan maar dan wel 10 minuten korter of wachten tot 11.30
En dan wel een uur. De...
En dan wel een uur. De kids willen natuurlijk nooit 20 minuten wachten want ze willen graag springen. Vind dit wel jammer dat je dan niet gewoon 10 minuten langer mag bij voorbaat. Het was totaal niet druk.

Peelen

Omdat er duidelijkheid is en het is superschoon.

HB

De lokatie en springbak zijn prima.
Maar alles is erg omslachtig en stug georganiseerd. Continu wachten en als je dan iets vraagt is het personeel ongeïnteresseerd of geirriteerd.

Hi,
Bedankt voor jouw review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet helemaal naar wens was. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.
Met vriendelijk groet,

K

Kinderen hebben zich goed vermaakt, en service was top, vooral ivm glutenvrij. (Opties werden goed besproken)

fleur koopmans

Uiteindelijk savonds geen plek meer om te springen door jumpschool

Gilliany

Was te heet , en het was die bedrag niet waard. Kinderfeestje Disco. Meal party . 1.50 per kind als je eigen taart brengt. De kinderen hadden een ikea bord gekregen met kras alles erop. Ik kon zelf... Was te heet , en het was die bedrag niet waard. Kinderfeestje Disco. Meal party . 1.50 per kind als je eigen taart brengt. De kinderen hadden een ikea bord gekregen met kras alles erop. Ik kon zelf mooi bordjes kopen voor mijn kind verjaardag bij action. Patat was droog snacks waren droog. Personeel was niet zo vriendelijk, ik zou aanraden om alleen te jumpen daar en feest thuis vieren. En met je eigen leuke borden taart serveren en lekker zelf patatjes bakken en snacks. Mischien omdat ik ook kook voelde ik die verschil.

Beste Gilliany,
Beste Gilliany,
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de Disco Jump Party niet volgens verwachting is verlopen. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Robert

Leuke sportieve activiteit, alles goed voor elkaar.

Zwan

Onredelijk streng, en enorm lange wachttijden

Hi,
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer dat jouw bezoek aan Jumpsquare Arnhem niet naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.