Emma van de weerd

Fijn dat er mini jump is voor de kleintjes. Alles is goed geregeld. Vriendelijk personeel.

Sylvia Van den Ham

Erg jammer dat van tevoren niet was aangegeven dat de jongste niet mocht springen. We kwamen nl uit apeldoorn

debbie

De jongens kunnen niet de hele tijd op de trampolines, waren helaas maar beperkt open

Lisa

We hielden een kinderfeestje bij Jumpsquare, iedereen heeft het naar zijn/haar zin gehad en zeker weer eens iets anders als de befaamde indoorspeeltuinen.

Vijlbrief

Ideaal uitje, heel overzichtelijk door de tijdslot en super gezond door de lichaamsbeweging

Kim

Er was maar 1 extra onderdeel tegelijkertijd open. Hierdoor was er weinig variatie mogelijk voor de kinderen. Voor 15€ per kind had ik daar meer van verwacht.

Reactie Jumpsquare Arnhem:

Beste Kim,
Beste Kim,
Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je in de toekomst alsnog een keer mogen verwelkomen en dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.
Team Jumpsquare

Rob

Vond het super met mijn dochtertje van 6 jaar oud!
goede uitleg,alles schoon, vriendelijk personeel, en voor herhaling vatbaar.

Roelof

Tis leuk voor de kids.
En voor de ouders is het goed uit te houden als ze moeten wachten op de kids.