Jump-XL

Deborah Sabee

Het was heel leuk, mijn zoon is een groot fan van Boaz. Nadat ze bij de receptie niet heel behulpzaam waren omdat ik een trui wilde voor mijn zoon (ze zeiden dit is het laatste alles uitverkocht)... Het was heel leuk, mijn zoon is een groot fan van Boaz. Nadat ze bij de receptie niet heel behulpzaam waren omdat ik een trui wilde voor mijn zoon (ze zeiden dit is het laatste alles uitverkocht) kwam na nog een keer vragen aan een jongen achter de bar met een hele stapel aanlopen, deze jongen was wel behulpzaam! Ook het keykoord kon ik bij de receptie niet kopen terwijl ze er nog wel lagen, ze zei deze moeten blijven liggen voor de show. Maar het jumpen was fantastisch!

Rensa van Dijk

Gezellig ! Kinderen vermaken zich prima , lekker actief bezig 👍🏻

Hoekman

Teveel herrie qua muziek

Reactie Jump-XL:

Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst... Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Esther Essenburg

Onaardig personeel, vieze toiletten, muziek in de ruimte waar we als ouders zitten, is denk ik eerder te vermaak van het jeugdige personeel: luid en dus zaten we niet ontspannend koffie te drinken.... Onaardig personeel, vieze toiletten, muziek in de ruimte waar we als ouders zitten, is denk ik eerder te vermaak van het jeugdige personeel: luid en dus zaten we niet ontspannend koffie te drinken.

Kinderen genoten van de springmogelijkheden.

Als ouders blij dat we weg konden!

Beste Esther,
Beste Esther,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Samira

Leuke ervaring voor de kinderen. Vond alleen dat er niet flexibel werd meegedacht toen ik niet meer online kon reserveren maar wel al kaartjes van de ah had gekocht die niet gescand konden worden

Beste Samira,
Beste Samira,
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over jouw bezoek. We stellen jouw feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

anoniem

Was heel erg druk en warm. Rook niet fris in de hal. De begeleiding was erg streng, je doet snel iets verkeerd.

Reactie Jump-XL:

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in... Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Sdr

Ik heb mijn voet gebroken

Reactie Jump-XL:

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. Onze excuses voor het ongemak. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt... Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. Onze excuses voor het ongemak. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren.