Jump-XL

Mes

Heel erg druk in de vakantie en geen zitplaatsen over

Vera

Bijna 4 uur bezig geweest om te kunnen bellen, maar contineu een bandje dat ze dicht waren. De dag daarvoor het zelfde verhaal.
Via messenger Facebook ook geen gehoor.
Via andere filialen...
Via messenger Facebook ook geen gehoor.
Via andere filialen contact proberen te krijgen (waardoor ik super geholpen werd) maar ook hun kregen het niet voor mekaar.
Mijn vraag was dringend, maar eenmaal toch in Amersfoort aangekomen werd er nogal laconiek over gedaan...en NIKS aan gedaan!

Personeel zit patat te (vr)eten op de werkvloer tussen de trampolines, en uit te rekenen,"dat ze al 3 uur aan het werk zijn en echt helemaal geen zin meer hebben..
Veel te veel kinderen zijn er en ik moet nog een paar uur"

Kijken totaal niet naar de kinderen om.. druk met aftellen van hun werkuren.

Vergeleken bij ede(en waarschijnlijk andere filialen) is dit dood en doodzonde van het geld!
Helemaal met zulk nutteloos en ongeïnteresseerd personeel!

Ede bood teminste gelijk een passende oplossing voor mijn probleem alleen konden kun niets doen omdat Amersfoort niet reageerde.
In amersfoort werd ik als een dooie vogel aangekeken, en moest het maar uitzoeken.

Gek dat de prijs het zelfde is als ede terwijl dit 1/3 is van ede,

Complimenten voor personeel ede en Waalwijk.

Voor ons NOOIT meer Amersfoort!

Jenny

Zowel de volwassenen als de kinderen hebben een leuke actieve middag gehad

Brechje

Fijn personeel, prima kantine en goed jumpen voor de kindjes

Irma

Kleiner als verwacht en de bar, balie amper personeel die stond achter steeds . Moesten steeds wachten ondanks dat het totaal niet druk was

Ine

Dat het personeel tussentijds trucjes laat zien is fijn. Onze zoon heeft zo 2 nieuwe dingen geleerd en wil graag ook eens op “cursus”.

Nicolien

Kinderen hebben zich goed vermaakt. Overzichtelijke ruimte en leuke trampolines. Ouders kunnen gezellig zitten en hebben zicht op kinderen.