Jump-XL

Sluimer

Op zich is het gedeelte waar de trampolines zijn redelijk op orde maar de gelegenheid waar de bar is is ronduit onder de maat... Soort rapmuziek welke iedereen op de zenuwen werkt plus volume zeer... Op zich is het gedeelte waar de trampolines zijn redelijk op orde maar de gelegenheid waar de bar is is ronduit onder de maat... Soort rapmuziek welke iedereen op de zenuwen werkt plus volume zeer hard. De wc's zijn oud en vuil, zeep op, papier op... Mensen die in en uit lopen om direct achter een buiten deur te gaan staan roken, bij deur open en dicht dikke gore sigarettenwalmen naar binnen. Digitale zuilen waar je wat kan bestellen werken niet, waarschijnlijk door personeelstekort. Achter de bar één meisje en in de keuken ook één persoon die het niet bij kan houden. Wel honderden kinderen en ouders over de vloer maar geen fatsoenlijke voorzieningen helaas.

Reactie Jump-XL:

Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je bezoek niet naar wens was. Onze excuses voor het ongemak. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze... Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je bezoek niet naar wens was. Onze excuses voor het ongemak. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Marloes

Te weinig parkeergelegenheid, bizar druk om iets te bestellen. Tosti lauw. Chagrijnig personeel.

Beste Marloes,
Beste Marloes,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Anne van Overdijk

Prima geregeld allemaal, alleen weinig personeel en trage horeca hierdoor

Beste Anne,
Beste Anne,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Manuela

Super leuk park absoluut, maar te weinig toiletten en is best prijzig, voor mensen die een klein budget hebben, zullen hier geen gebruik van kunnen maken.

Marit Berger

Leuk voor de kinderen en ook fijn zitten voor de ouders. Entree wat prijzig maar horeca betaalbaar.

Masud Rahimi

Vriendelijk personeel en goede accommodatie

Claudia Heij

Het was leuk en accommodatie is ruim en netjes

Monique duistermaat

Erg goed verzorgt vriendelijk personeel