Jump-XL

Antoinet

Mooie trampolines, kleinkinderen hebben zich goed vermaakt.

Ede

Springen erg leuk. Service erg onder de maat. Erg racistisch . Autochtonen klanten krijgen koekje bij de koffie en vooral islamitische klanten niet. Moeten er zelf om vragen

Reactie Jump-XL:

Dank je wel voor je beoordeling. We vinden het jammer dat je teleurgesteld was en bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak. We waarderen het dat je dit met ons hebt gedeeld. We nemen je... Dank je wel voor je beoordeling. We vinden het jammer dat je teleurgesteld was en bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak. We waarderen het dat je dit met ons hebt gedeeld. We nemen je feedback serieus en nemen dit mee om onze service te verbeteren. Onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen dat we de kans krijgen om het in de toekomst goed te maken.

J.

Slechte ervaring. 1 van de kinderen was te jong (paar weken) mocht uiteindelijk wel springen maar personeel werd geïnstrueerd haar niet te helpen als ze zou vallen. Rare gang van zaken. Doordat we... Slechte ervaring. 1 van de kinderen was te jong (paar weken) mocht uiteindelijk wel springen maar personeel werd geïnstrueerd haar niet te helpen als ze zou vallen. Rare gang van zaken. Doordat we met meerdere kinderen waren zijn we gebleven, maar kom er nooit meer!

M. Minderhoud

Het personeel is ongeinterseerd muziek staat veel te harden bepaald niet vrouwvriendelijk. Toiletten waren vies tafels niet schoongemaakt. En de jongens met het shirt chief voelen zich heel wat.... Het personeel is ongeinterseerd muziek staat veel te harden bepaald niet vrouwvriendelijk. Toiletten waren vies tafels niet schoongemaakt. En de jongens met het shirt chief voelen zich heel wat. Bestellingen komen niet goed door. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Reactie Jump-XL:

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. Onze excuses voor het ongemak. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt... Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. Onze excuses voor het ongemak. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Michelle

Je mag helemaal niks, van niks afspringen en ook niet met 2 tegelijk op een trampoline👍🏻 echt fantastisch maar niet heus..... zo leuk als je met je vrienden bent en allemaal apart moet gaan springen

Beste Michelle,
Beste Michelle,
Bedankt voor je review. We vinden het erg jammer dat je bezoek niet naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Benerink

Dikke pret voor de kids, nadeel voor ouders is weinig zitplaatsen binnen, in de hal wel meer maar koud!!🥶 qr code op tafel werkte niet, zelf halen dus! deals op tv boven de counter deden ze niet... Dikke pret voor de kids, nadeel voor ouders is weinig zitplaatsen binnen, in de hal wel meer maar koud!!🥶 qr code op tafel werkte niet, zelf halen dus! deals op tv boven de counter deden ze niet meer op dat moment🤷‍♂️🤷‍♂️ Nacho’s ook niet meer🤷‍♂️🤷‍♂️ Vind alles ook erg duur!

Reactie Jump-XL:

Bedankt voor je review! We vinden het erg jammer dat je bezoek niet geheel volgens verwachting is verlopen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij... Bedankt voor je review! We vinden het erg jammer dat je bezoek niet geheel volgens verwachting is verlopen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.

M Zaagman

De hal is te koud

Reactie Jump-XL:

Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst... Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Koos

Heel koud in de winter

Beste Koos,
Beste Koos,
Bedankt voor je review! Wat jammer dat jouw bezoek niet geheel naar wens was. We stellen jouw feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

SP Heymans

Het was vreselijk koud, zelfs voor de springers.

Reactie Jump-XL:

Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over jouw bezoek. We stellen jouw feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We... Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over jouw bezoek. We stellen jouw feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

Xx

Leuk maar het is te klein en het kan beter
Want je had hee 'm veel de zelfde trampoline