Jump-XL

Jantine v Steenbergen

Top service! Vorige week vervelende val en hele nare arm breuk opgelopen. Petje af voor personeel. Allemaal zeer goed opgevangen en erg verwend!! Toppers!

Silvia

Top en weer eens wat anders, kleindochter vond het nog veel tekort. En ik kon lekker ontspannen zitten wat drinken en genieten

Özle

Personeel is erg traag met helpen, wc is ranzig

Reactie Jump-XL:

Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek aan Jump XL Waalwijk. We stellen je feedback erg op prijs en nemen dit mee om onze service te verbeteren. We hopen... Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek aan Jump XL Waalwijk. We stellen je feedback erg op prijs en nemen dit mee om onze service te verbeteren. We hopen dat we je alsnog een keer mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

Eef Wardenier

Bijvoorbeeld een goed idee voor n kinderfeestje.

J. C van Beek

Wij zijn nog niet geweest wel op 16 maart

Wes

Jump xl valt best tegen niet xl waardig maar wel verder een goed trampolinepark

S van den haspel

Geen geld teruggekregen,na een fout omdat het allemaal onduidelijk staat aangegeven op de website.
Nu 4 entree kaarten om nog een keer te komen,deze wel gehad,maar had liever mijn geld terug gehad.
Wc's zijn erg vies en begeleiding van de gamecube was erg slecht,we hebben het zelf uit moefen zoeken.

Reactie Jump-XL:

Bedankt voor jouw review! We vinden het erg vervelend dat je ontevreden bent over je bezoek. We stellen het erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te... Bedankt voor jouw review! We vinden het erg vervelend dat je ontevreden bent over je bezoek. We stellen het erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan geheel volgens verwachting zal verlopen.
Team Jump XL

Jeroen Jonker

Heel leuke gesprongen echt gezellig alleen de sommige mensen dachten terwijl we geen kwaad in de zin hadden laten we die jongens avond even verpesten