Jump-XL

Dita

Het is ontzettend smerig, alles plakt, het stinkt er vreselijk. Echt een onhygiënische boel daar. En dat voor zoveel geld! Ik vond het het geld absoluut niet waard. En dan nog wel via ING zogenaamd... Het is ontzettend smerig, alles plakt, het stinkt er vreselijk. Echt een onhygiënische boel daar. En dat voor zoveel geld! Ik vond het het geld absoluut niet waard. En dan nog wel via ING zogenaamd korting gekregen. Heb voor 5 personen meer dan 100 euro neergelegd incl. Drankje en chips. Nou we kregen een slush uit een apparaat dat niet werkte. Was niet te drinken. Wij komen nooit meer.

Beste Dita,
Beste Dita,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je in de toekomst alsnog een keer mogen begroeten.

Jolanda Timmer

Alles was goed geregeld, fijn dat je via zo’n bestelzuil als begeleider drinken kon bestellen. Ook de zitjes boven met de banken zitten in top!

Beste Jolanda,
Wat fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en dat alles naar wens was. Wij hopen u snel weer te zien. Tot de volgende keer!

Sharon van de Beek

Ben al eerder geweest , toen was het kwa drukte goed te doen , maar we hadden gereserveerd voor een kinderfeestje met 10 kids .. kwamen we aan … helaas onze tafel bezet door andere mensen ,, omdat... Ben al eerder geweest , toen was het kwa drukte goed te doen , maar we hadden gereserveerd voor een kinderfeestje met 10 kids .. kwamen we aan … helaas onze tafel bezet door andere mensen ,, omdat het veel te druk was .. het is dat de kids er gelukkig niks van hebben gemerkt , maar misschien toch een bezoekers stop als alles vol zit ,, snap ook dat jullie zoveel mogelijk omzet willen draaien , maar op langere termijn zal dit klanten gaan kosten .. mijn tip zit alles vol en heb je kinderfeestjes.. doe een stop kwa bezoekers , want ze pakten de stoelen weg of de tafel was bezet terwijl er een bordje op stond .. tafel was nog niet gereed .. echt begrijp ook dat jullie niks kunnen doen aan asociaal gedrag van andere mensen .. maar misschien beter voorkomen dan genezen , me zoontje komt namelijk graag .
nogmaals vorige jaar zijn we ook geweest en was het echt goed voor mekaar , maar ik vind we betalen best wel wat geld per kind en dan moet het ook gewoon in orde zijn ..
vriendelijke groetjes Sharon van de Beek

Beste Sharon,
Beste Sharon,
Bedankt voor uw waardevolle feedback. U heeft helemaal gelijk in wat u stelt. Wij zijn wel gebonden aan een maximale capaciteit waarbij iedereen die op dat moment aan het jumpen is een plekje heeft. Nu is het waarschijnlijk zo geweest dat groepjes langer zijn blijven zitten waardoor we op dat moment te weinig plek hadden.
Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We nemen dit zeker mee voor in de toekomst. Zou u een mailtje kunnen sturen naar Tom@jump-xl.com met deze feedback? Ik hoop van u te horen.
Met sportieve groet,
Team Jumpxl Ede

Mike

Het is in de vakanties overdreven druk en je kan eigenlijk niks doen dan

Beste Mike,
Beste Mike,
Dank je wel voor je review. Het spijt ons te horen dat je het tijdens de vakanties te druk vond. We waarderen je feedback enorm en zullen dit meenemen om onze service te verbeteren. Hopelijk krijgen we in de toekomst nog een kans om je te verwelkomen, en dat je ervaring dan helemaal aan je verwachtingen voldoet.

Wesley van Turnhout

Chaos bij binnenkomst te kleine tafel
Bestel je eten groot frietje krijg je een klein bakkie die half vol is. En alles moest je navragen, geen uitleg niks.

Beste Wesley,
Beste Wesley,
Bedankt voor je review. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen echter je nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Richard

Super vet. Zit uitdaging in. Voor alle leeftijden. Dochter 10 en vader 57.

Beste Richard,
Wat fijn dat niet alleen uw dochter, maar ook u zelf heeft genoten van het bezoek.
Tot de volgende keer!
Met sportieve groet,
Team Jumpxl Ede

Jump-XL Groningen

Ik vond het echt geweldig!! Ga sowieso binnenkort nog een keer

P

Toch één ster vriendelijk personeel, verder weinig positiefs te bedenken. Koud bijzondere smaak koffie aromatische wc’s minder frisse dekentjes die je toch echt nodig bent.één keer en niet weer.

Reactie Jump-XL:

Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat je geen positieve ervaring hebt gehad. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We... Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat je geen positieve ervaring hebt gehad. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

Bert Nijhof

Flink duur, 12,95 voor een uurtje. ik klaagde over geldklopperij toen we ook nog sokken moesten kopen waar waarschijnlijk enorm veel winstmarge op zit, en kreeg maar weinig begrip; een betweterige... Flink duur, 12,95 voor een uurtje. ik klaagde over geldklopperij toen we ook nog sokken moesten kopen waar waarschijnlijk enorm veel winstmarge op zit, en kreeg maar weinig begrip; een betweterige en bitse achter de balie.
Volgende keer spendeer ik m’n geld met plezier ergens anders.

Beste Bert,
Beste Bert,
Bedankt voor je review! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek aan Jump XL Hengelo. We begrijpen dat de kosten van onze diensten belangrijk voor je zijn en we waarderen je feedback hierover. Graag willen we benadrukken dat onze jump sokken herbruikbaar zijn, een stap die we hebben genomen met oog op duurzaamheid. We nemen je opmerkingen serieus en streven ernaar onze service te verbeteren.