Sharon van de Beek

Ben al eerder geweest , toen was het kwa drukte goed te doen , maar we hadden gereserveerd voor een kinderfeestje met 10 kids .. kwamen we aan … helaas onze tafel bezet door andere mensen ,, omdat het veel te druk was .. het is dat de kids er gelukkig niks van hebben gemerkt , maar misschien toch een bezoekers stop als alles vol zit ,, snap ook dat jullie zoveel mogelijk omzet willen draaien , maar op langere termijn zal dit klanten gaan kosten .. mijn tip zit alles vol en heb je kinderfeestjes.. doe een stop kwa bezoekers , want ze pakten de stoelen weg of de tafel was bezet terwijl er een bordje op stond .. tafel was nog niet gereed .. echt begrijp ook dat jullie niks kunnen doen aan asociaal gedrag van andere mensen .. maar misschien beter voorkomen dan genezen , me zoontje komt namelijk graag .
nogmaals vorige jaar zijn we ook geweest en was het echt goed voor mekaar , maar ik vind we betalen best wel wat geld per kind en dan moet het ook gewoon in orde zijn ..
vriendelijke groetjes Sharon van de Beek

Reactie Jump-XL Ede:

Beste Sharon,
Bedankt voor uw waardevolle feedback. U heeft helemaal gelijk in wat u stelt. Wij zijn wel gebonden aan een maximale capaciteit waarbij iedereen die op dat moment aan het jumpen is een plekje heeft. Nu is het waarschijnlijk zo geweest dat groepjes langer zijn blijven zitten waardoor we op dat moment te weinig plek hadden.
Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We nemen dit zeker mee voor in de toekomst. Zou u een mailtje kunnen sturen naar Tom@jump-xl.com met deze feedback? Ik hoop van u te horen.
Met sportieve groet,
Team Jumpxl Ede

Score voor Jump-XL Ede: 3.5/5
kinderfeestje 2 uur jumpen , slush , friet met sna...