Diny

Zeer onvriendelijk personeel. Niet geschikt.

Reactie Jump-XL Groningen:

Beste Diny, wat vervelend om te horen dat jullie niet de service hebben gekregen die wij willen bieden. Neem even contact met ons op dan zouden we het leuk vinden om nog een kans te krijgen om te... Beste Diny, wat vervelend om te horen dat jullie niet de service hebben gekregen die wij willen bieden. Neem even contact met ons op dan zouden we het leuk vinden om nog een kans te krijgen om te laten zien dat het bij ons echt leuk kan zijn!
Met sportieve groet,
Team JumpXL Groningen

Brigitte

Vriendelijk personeel en super leuk park voor kinderen

AB

Leuk en sportieve ontspanning voor jong en oud. Voel je (weer) Peter Pan en Tinkerbell.

Nvt

Prima verzorgde spring mogelijkheden. Aardige jongelui die je kunt aanspreken.
Ik vond het wel wat aan de donkere kant in de hal.

A

Bij het disco feestje Van onze zoon van 12 helaas geen disco verlichting. Ook het muziek stond net zo hard als anders.

Twellaar

De kinderen hebben zich wel vermaakt maar ik vond het een armoedige aankleding. Het was er enorm warm (buiten was het niet warm) toiletten waren oud en vies. Banken waar je op zat waren alle kussens... De kinderen hebben zich wel vermaakt maar ik vond het een armoedige aankleding. Het was er enorm warm (buiten was het niet warm) toiletten waren oud en vies. Banken waar je op zat waren alle kussens stuk. Parkeerplaats was slecht (gaten in de weg onkruid etc). Locatie niet makkelijk te bereiken. 1 “attractie “ was maar 10 minuten open van de anderhalf uur dat wij er waren.

Reactie Jump-XL Groningen:

Goeiemiddag,
Goeiemiddag,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat jullie een negatieve ervaring bij ons hebben gehad. Wij zijn één van de eerste Jump XL parken waardoor het park er wat minder uit kan zien dan andere parken. Uiteraard nemen we uw feedback mee over de kapotte kussens en het onkruid, en gaan hier actie op ondernemen.
Helaas hebben wij geen invloed op een eventuele verbouwing maar wij zijn heel blij als dit in de toekomst mogelijk is.
Met vriendelijke groet, Team Jump XL Groningen

Reinie Bos

De kleinkinderen zijn van mening dat Drachten zoveel uitgebreider is !

Jan

Goede begeleiding voor kinderen en bij de Jumpfit Lessen