Alex

Leuk park voor de kids en niet de druk dat je niet kan springen. Tijdsloten werken goed. Mag alleen wel wat meer variatie zijn

Sil

De kinderen hebben leuk kunnen springen. Maar voor mij als ouder vond ik het een absolute teleurstelling. De locatie in Groningen is niet logisch en slecht bereikbaar. (Smalle straten door drukke... De kinderen hebben leuk kunnen springen. Maar voor mij als ouder vond ik het een absolute teleurstelling. De locatie in Groningen is niet logisch en slecht bereikbaar. (Smalle straten door drukke woonwijk en dan uitkomen bij aftandspand) De verzorging van de locatie buiten (onkruid , lelijk aanzicht van het pand ) en binnen (kapotte kussens, lampen die het niet doen en enorm slechte ventilatie, vieze ouderwetse wc’s)is enorm slecht. Daarnaast is 1 van de onderdelen (mat met lucht waar je in kan vallen) maar heel even open. Wat de kinderen heel jammer vonden. Al met al krijg je een weinig waar voor je geld.

Marieke

In Groningen… onkruid en onverzorgde ingang. Lampen knipperen alles staat Schots en scheef op de banken waar je kunt zitten en zit er onverzorgd uit. Insteek is mooi slecht en onverzorgd afgewerkt.... In Groningen… onkruid en onverzorgde ingang. Lampen knipperen alles staat Schots en scheef op de banken waar je kunt zitten en zit er onverzorgd uit. Insteek is mooi slecht en onverzorgd afgewerkt. Jump xl Twente is beter en heeft ook veel meer mogelijkheden na 30 min was hier de kol wel af. Wij hadden 2 kleintjes mee en daarvoor was er geen leuke lolly of kleurplaten voor het wachten. Ik kom hier niet terug geen waar voor je geld

Reactie Jump-XL Groningen:

Beste Marieke,
Beste Marieke,
Bedankt voor uw feedback en wat jammer dat jullie het zo hebben ervaren. Als het gaat om het onkruid hebben wij uw feedback meteen opgepakt en zijn hier mee aan de slag gegaan. Wat betreft het uiterlijk van het park is Jump XL Groningen één van de eerste parken die is geopend in Nederland. Helaas hebben wij vanuit het park geen invloed op een mogelijke verbouwing maar we zijn natuurlijk wel heel blij als dat in de toekomst mogelijk is.
Mijn excuses!
Jump XL Groningen

Marjolein

Leuk voor de kinderen, had iets meer variatie gemogen qua jumpmogelijkheden.

Marieke

Hoewel de kinderen er heerlijk kunnen springen, is het klein en duur