Misha

Nice place, clean, a lot of space, but no high-performance trampolines.

Roland

Erg leuk vriendelijk personeel erg leuke middag gehad

Jan Jaap Kral

Omdat het echt een rotplek is. Leuk site hoor. Daarom kwam ik. Maar dit kan toch echt niet mensen. Wat een k#zooi. Mijn dochter vond het geen bal an. Medwerkers ga je laten opvoede zeg.

Reactie Jump-XL Groningen:

Beste Jan Jaap, wat vervelend om te horen dat jullie geen leuke tijd bij ons hebben gehad. Onze excuses dat u niet de service heeft gekregen van de medewerkers die wij willen bieden. We horen graag... Beste Jan Jaap, wat vervelend om te horen dat jullie geen leuke tijd bij ons hebben gehad. Onze excuses dat u niet de service heeft gekregen van de medewerkers die wij willen bieden. We horen graag wat er precies gebeurd is, zodat wij dit als team kunnen verbeteren.

Tineke

Saai springgedeelte, koud, verouderd en vies. Medewerkers zijn arrogant en brutaal. Spijt dat we met de kinderen hier naar toe zijn gegaan. Een keer nooit weer!

Reactie Jump-XL Groningen:

Beste Tineke, wat vervelend om te horen dat jullie geen leuke middag hebben gehad. Het klopt inderdaad dat ons park een oud park is en wij zullen dan ook heel blij zijn als er in de toekomst een... Beste Tineke, wat vervelend om te horen dat jullie geen leuke middag hebben gehad. Het klopt inderdaad dat ons park een oud park is en wij zullen dan ook heel blij zijn als er in de toekomst een verbouwing komt. Onze excuses dat u niet de service heeft gekregen van de medewerkers die wij willen bieden. Neem even contact met ons op dan zouden we het leuk vinden om nog een kans te krijgen om te laten zien dat het bij ons echt leuk kan zijn!

M. Burema

Onze kinderen vermaken zich overal prima en hebben lekker gesprongen. Een uurtje is wel meer dan genoeg. Het was er koud het zitgedeelte en de wc's kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Het... Onze kinderen vermaken zich overal prima en hebben lekker gesprongen. Een uurtje is wel meer dan genoeg. Het was er koud het zitgedeelte en de wc's kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Het personeel was vandaag niet in opperbeste stemming.

Goeiemorgen,
Goeiemorgen,
Wat vervelend om te horen dat jullie niet de middag hebben gehad zoals jullie hadden gewild. Het klopt inderdaad dat het park aan de oude kant is. Wij zullen dan ook erg blij zijn als er in de toekomst een verbouwing komt!
Met sportieve groeten,

Dianne

Leuk voor de kinderen om een keertje te springen. Het personeel is onklantvriendelijk en ongeschikt.

Dianne

Alhoewel alles toch een beetje verouderd is en enkel wat trampolines aanwezig zijn, zouden kinderen en ouders zich goed kunnen vermaken. Het personeel is echter brutaal en volledig ongeschikt. We... Alhoewel alles toch een beetje verouderd is en enkel wat trampolines aanwezig zijn, zouden kinderen en ouders zich goed kunnen vermaken. Het personeel is echter brutaal en volledig ongeschikt. We hebben echt een rotmiddag gehad. Ik hoop dat mijn recentie nu wel wordt geplaatst, en niet alleen de 3 plus sterren, zodat mensen een eerlijk beeld krijgen van JUMP XL Groningen.

Bram

Slecht onklantvriendelijk personeel!

Reactie Jump-XL Groningen:

Beste Bram, wat vervelend om te horen dat jullie niet de service hebben gekregen die wij willen bieden. Neem even contact met ons op dan zouden we het leuk vinden om nog een kans te krijgen om te... Beste Bram, wat vervelend om te horen dat jullie niet de service hebben gekregen die wij willen bieden. Neem even contact met ons op dan zouden we het leuk vinden om nog een kans te krijgen om te laten zien dat het bij ons echt leuk kan zijn!