Marcel de Boer

Jullie hebben het niet goed voor elkaar. Tasje met bandjes te weinig. Zelf weer achter aan. Geen bordjes met bestek op tafel. Zelf weer achter aan. Diploma na afloop lag niet klaar en moest er weer... Jullie hebben het niet goed voor elkaar. Tasje met bandjes te weinig. Zelf weer achter aan. Geen bordjes met bestek op tafel. Zelf weer achter aan. Diploma na afloop lag niet klaar en moest er weer achter aan. Prijs kwaliteit verhouding ligt ver uit elkaar.

Reactie Jump-XL Groningen:

Beste Marcel,
Wat vervelend om te lezen dat het kinderfeestje niet naar wens is verlopen.
Beste Marcel,
Wat vervelend om te lezen dat het kinderfeestje niet naar wens is verlopen.
Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren! Wij hopen dat een volgend bezoek wel naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

Marina

Kinderfeestje werd drama. Huilend naar huis. Medewerkers waren bot en onbeleefd. Dit kan echt, echt, niet.

Reactie Jump-XL Groningen:

Beste Marina,
Beste Marina,
Wat vervelend om te lezen dat het kinderfeestje niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

M.l. Smit

Super leuk om te doen en vriendelijk petsoneel

Puister

Hadden ons er heel iets anders van voorgesteld dus viel smerig tegen

Jennefer Hessels

Koude hal voor mensen die niet jumpen. Matig aanbod qua faciliteiten. Zeer vriendelijk personeel!

Corinne Bos

Mijn dochter heeft een super feestje gehad

Ingrid

Prima voor 1,5 uur springen. Misschien een idee om om de 20 minuten de kinderen te laten springen van de hoge muur.

Hamminga

Vriendelijke enthousiast personeel. Er wordt goed toezicht gehouden op de trampolines. Horeca heeft redelijke prijzen. 1 klein verbeterpuntje. Dat zijn de toiletten. Ik snap dat ze niet elke... Vriendelijke enthousiast personeel. Er wordt goed toezicht gehouden op de trampolines. Horeca heeft redelijke prijzen. 1 klein verbeterpuntje. Dat zijn de toiletten. Ik snap dat ze niet elke minuut kunnen kijken maar wij waren er om 11 uur en alle toiletten waren niet helemaal schoon.