jarfin

Leuk en gezellige springpark. Goed systeem voor switchen wanneer eind tijd is.

Pijl

Ik vind het best prijzig en gisteren was het erg druk en steenkoud. Het was mijn 2e bezoek de 1e was oke

Reactie Jump-XL Groningen:

Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. Wij stellen je feedback in ieder geval erg op prijs en nemen het mee om onze... Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. Wij stellen je feedback in ieder geval erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel helemaal naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

Hamming

Leuk voor kinderen, heerlijke patat, wel erg harde muziek. De korting acties waren niet voor Groningen en niet voor de leeftijd van onze kleinkinderen. Wel kreeg ik meteen daarna op Facebook een... Leuk voor kinderen, heerlijke patat, wel erg harde muziek. De korting acties waren niet voor Groningen en niet voor de leeftijd van onze kleinkinderen. Wel kreeg ik meteen daarna op Facebook een bericht dat ik met korting kon reserveren. Waarom dan niet op het moment dat wij erheen gingen?

Mike Lo-A-Njoe

Ik heb Jump XL Groningen al aan vrienden aanbevolen.

I.Jonkers

Leuk voor de kinderen en erg vriendelijk personeel

Janneke

Weinig activiteit buiten de trampolines om, koud om te zitten. Stonk naar zweet en nattigheid/schimmel. 1 wc defect wat natuurlijk kan gebeuren maar mannen wc stonk en was vies. Mijn dochter vroeg... Weinig activiteit buiten de trampolines om, koud om te zitten. Stonk naar zweet en nattigheid/schimmel. 1 wc defect wat natuurlijk kan gebeuren maar mannen wc stonk en was vies. Mijn dochter vroeg hulp voor oefenen back flip werd afgesnauwd. Was helemaal ontdaan.

Reactie Jump-XL Groningen:

Beste Janneke,
Beste Janneke,
Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je echter nog een keer te mogen verwelkomen en hopen dat je bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

tineke

De kinderen hebben het super naar hun zin gehad.

Tanja

Het is heerlijk springen. Maar wel prijzig voor een uur. Als het goedkoper zou zijn gingen we vaker.
Dat MBO studenten worden uitgesloten van korting vinden wij niet netjes.