Yulian en Jolé

Prima plek waar kinderen zich goed vermaken.

Zeer verdrietig en boos

Vreselijk onaardig personeel met enorme additute. Koud en ellendige hebben we ons gevoeld . Ja de kinderen van 9 en 11 jaar hun uitje is verpest door jullie !!!

Boze ouders en verdrietig kind

Ik ben echt heel boos!
Ik ben echt heel boos!
Wat een waardeloos bedrijf is dit medewerkers wat bestaat uit hangjeugd icompleet ongeschik. Mijn dochtertje had zich enorm op dit uitje verheugd maar is huilend naar huis gegaan omdat ze nogal onaardig is behandeld door
Een medewerkster en ineens niet meer mocht springen omdat het uur volgens hun voorbij was. Dit klopte niet.
Het was ook nog eens rustig. Ik begrijp nu waarom!!
Mensen ga er niet naar toe en bespaar jezelf en je kinderen deze ellende!
Ik heb al eens eerder een recensie geschrevene en melding gedaan maar deze is nooit geplaatst.

Brouwer

Buitenkant van gebouw beetje ruw maar binnen veel ruimte en prima trampolines. Personeel erg vriendelijk, efficient en snel. Namen de tijd om mijn dochter en vrienden de backflip en salto's te... Buitenkant van gebouw beetje ruw maar binnen veel ruimte en prima trampolines. Personeel erg vriendelijk, efficient en snel. Namen de tijd om mijn dochter en vrienden de backflip en salto's te leren. Eten was snel en uitstekend. Komen zeker terug.

Janneke

Donker en koud hol. Medewerkers zijn kinderen en hondsbrutaal . De kinderen zijn afgesnauwd waar ik bij stond. Loont de moeite niet om er iets van te zeggen. Medewerkers houden zelf de feedback... Donker en koud hol. Medewerkers zijn kinderen en hondsbrutaal . De kinderen zijn afgesnauwd waar ik bij stond. Loont de moeite niet om er iets van te zeggen. Medewerkers houden zelf de feedback scores hoog

Reactie Jump-XL Groningen:

Beste Janneke, wat vervelend om te horen dat jullie niet de service hebben gekregen die wij willen bieden. Het klopt inderdaad dat het fris is in de hal. De verwarming staat wel aan maar het is... Beste Janneke, wat vervelend om te horen dat jullie niet de service hebben gekregen die wij willen bieden. Het klopt inderdaad dat het fris is in de hal. De verwarming staat wel aan maar het is helaas een te groot pand om goed te verwarmen. We willen u vragen om even contact met ons op te nemen dan zouden we het leuk vinden om nog een kans te krijgen om te laten zien dat het bij ons echt leuk kan zijn!
Met vriendelijke groeten,
Team JumpXL Groningen

Rowan

Ik heb echt heel veel klachten hierover dus ik zou zeggen, bel mij gerust. 0634155304