M. Kaan

Jumpen was leuk maar locatie Groningen was ijskoud om als ouders in het restaurant plaats te nemen.

JW

Het werd deels verpest door pestende kinderen, waar niet echt op ingegrepen werd. Huilend kind mee naar huis. Jammer!

Reactie Jump-XL Groningen:

Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst... Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

Jolanda

Voor de kids is het leuk; voor ons als ouders was het vooral de tijd uitzitten in een donkere hal waar wij goed de frituurvetgeur konden ruiken.

Reactie Jump-XL Groningen:

Beste Jolanda,
Beste Jolanda,
Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over je bezoek aan Jump XL Groningen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren.
Team Jump XL

Patricia Oomkens

Erg leuk! Kinderen kunnen er lekker hun energie kwijt :)

Sander Aikema

Leuke sfeer en leuk team, maar het park heeft weinig jump obstacles.

Floor

Goede opzet, kinderen vermaken zich heel goed, prima horeca genoeg plek

Marlous

Genoeg trampolines om te springen.
Voor ouders wel erg koud in de hal.