Mw.T.Berger_Schoonderbeek.

Geen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Het is me prima bevallen, het is heel goed verlopen.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van alle mensen waar ik mee te maken heb gehad.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV ketel.

H.Kuipers

Geen tips,gewoon zo doorgaan

Vlotte levering en zeer netjes geplaatst

Netheid van de monteur

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw reactie. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service.
Veel plezier gewenst van uw nieuwe Cv ketel.

Eising

👍

Alles

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier en wooncomfort van uw nieuwe Cv ketel.

Haaksman

We hebben hem nu gekocht de vorigen gehuurd we weten nu niet hoe te betalen

Goede advies en montage prima

Wat viel u in positieve zin op?

Dit is al de derde ketel van de Energiewacht en altijd goed geweest

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.
Uw vraag hebben wij intern teruggekoppeld en inmiddels ook begrepen dat de factuur de 23ste is verstuurd. Mogelijk hebben de review en het ontvangen van de factuur elkaar gekruist.
Veel plezier en wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV ketel.

Tietsia Van der molen

Goede service

Snelle afhandelingen

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw beoordeling en wij wensen u veel plezier van uw nieuwe CV ketel.

Waarom

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw review. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV ketel.
Webcare Team

Telefonisch contact kan wel wat vriendelijker.

Monteurs vriendelijke en duidelijk uitleg.

Klantvriendelijk

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.
Hartelijk dank voor uw review en wij...
Hartelijk dank voor uw review en wij wensen u veel plezier en wooncomfort van uw nieuwe CV ketel.
Webcare Team

Van begin tot installatie goed geïnformeerd

Goede uileg

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe Cv ketel.

I.Foekens

Nvt

Altijd goede service!

Fijne monteurs

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Veel plezier en wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV ketel.