De adviseur moet beter kijken of de leidingen kunnen worden aangebracht

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

adviseur had het niet goed ingeschat

probleem goed ingeschat

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Vervelend dat de afspraak voor installatie niet is doorgegaan. Naar het is zich laat aanzien durfde de monteur ter plaatse niet door de vloer i.v.m. mogelijk leidingwerk en dat er daarom een nieuwe... Vervelend dat de afspraak voor installatie niet is doorgegaan. Naar het is zich laat aanzien durfde de monteur ter plaatse niet door de vloer i.v.m. mogelijk leidingwerk en dat er daarom een nieuwe afspraak gemaakt moet worden.
Een adviseur geeft advies over de aankoop of huur van een toestel naar de wensen van de bewoner, en de capaciteit van een Cv ketel of warmtepomp op basis van op kubieke inhoud van een woning m.b.t. de gewenste hoeveelheid warmte die de woning nodig heeft en een toestel kan afgeven.
De adviseur heeft geen bouwkundige kennis van de staat van een woning. Hij kan ook niet door een vloer kijken of er mogelijk leidingen liggen, dat gewoonlijk niet het geval is.
Webcare Team

Voorlichting, uitvoering en eindbedrag zijn voor ons perfect

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur was lang bezig, maar bleef zeer positief

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.

Hasselerharm

Ga zo door!

goede service

netjes en aardig personeel

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Hartelijk dank voor uw positieve review. We wensen u veel plezier en wooncomfort met uw nieuwe Cv-ketel.

Johan Plug

Ondanks 3 inspecties en 3 bezoeken van monteurs is de bestelde ketel nog niet geplaatst.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw reactie, meneer Plug. Wat vervelend om te lezen dat het contact met Energiewacht niet naar wens is. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling en wij bieden onze excuses aan voor het... Dank u wel voor uw reactie, meneer Plug. Wat vervelend om te lezen dat het contact met Energiewacht niet naar wens is. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling en wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.
Uw klacht is intern al doorgegeven aan de betreffende afdeling.

mullink

ken geas al 50 jaar en altijd prima service gehad

Wat viel u in positieve zin op?

snel en accuraat werk (achteraf één minpunt : na oplevering werk bleek vloerverwarming niet ontlucht te zijn; werd later opgelost door service monteur

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk dankt voor uw review en veel... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk dankt voor uw review en veel plezier en wooncomfort gewenst van uw nieuwe Cv-ketel.
Webcare Team

Afspraken doorgeven aan de monteur

Zeer tevreden

Netjes en vriendelijk

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte.
Veel plezier en wooncomfort van uw nieuwe CV ketel gewenst.
Vriendelijke...
Veel plezier en wooncomfort van uw nieuwe CV ketel gewenst.

g.oude kamphuis

Heb ik niet

prima service door de mensen die het geplaats hebben.

goed geplaats netjes opgeruimd

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe Cv ketel.

J.a. Woertman

Op de afgesproken tijd komen

Prima werk geleverd

Schoon werk

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw review, wat goed om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe Cv ketel.

Kuilderd

Zo doorgaan.

Moeilijk te zeggen, ben sinds kort huurder.

Vakmanschap

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve review en veel plezier en wooncomfort van uw Cv ketel gewenst.

Jansen

Goede service

Service

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve review en veel wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV ketel.