Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

We zijn goed geholpen, vlotte plaatsing, rommel netjes opgeruimd en opgehaald

Vriendelijke monteurs

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.
Webcare...

Correct en duidelijk

Ontspannen eb vriendelijk

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe Cv-ketel.

Weet dit zo niet

Door de duidelijke uitleg.over de mogelijkheden die er zijn

Wat viel u in positieve zin op?

De netheid van de monteur.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.

Nvt

Duidelijkheid inzale mogelijkheden, kosten en er wordt samengewerkt met gerenommeerde installatiebedrijven.

Alles conform afspraak.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe... Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.
Webcare team

Jeroen Smidt

T afval mag beter opgeruimd worden. Vraag desnoods om een stofzuiger.

De ketel draait net een week dus wat kwaliteit betreft afwachten. Maar de installatie ging vlekkeloos. Netjes afgewerkt allemaal. Goede monteurs.

Wat viel u in positieve zin op?

De installatie is netjes afgewerkt.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Onze excuses... Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Onze excuses voor het ongemak.
Veel wooncomfort en plezier van uw nieuwe Cv ketel gewenst.

Eilander

Heeft goede kennis van zaken

Wat viel u in positieve zin op?

Goed advies geven en duidelijk

erik reith

Ik zou het niet weten, dus prima zoals het is

goede voorlichting, goede ervaringen bij storingen, afspraken worden nagekomen

Wat viel u in positieve zin op?

aan alle aspecten bij de installatie werd gedacht; deskundig advies , prettige monteurs

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.
Vriendelijke...

Ga zo door

Heb ook een onderhoudsabonnement bij de Energiewacht

Wat viel u in positieve zin op?

de tijd die werd genomen bij de keuze van de ketel

Webcare Team

Ik had graag uitleg gekregen. Helaas is een afvoerpijp anders geplaatst dan de vorige, waardoor minder ruimte in de kast waar hij doorliep is ontstaan. Ik had graag gewild dat dit met mij overlegt... Ik had graag uitleg gekregen. Helaas is een afvoerpijp anders geplaatst dan de vorige, waardoor minder ruimte in de kast waar hij doorliep is ontstaan. Ik had graag gewild dat dit met mij overlegt was, dat is helaas niet gebeurd en ik kwam erachter nadat de installateurs weg waren.

goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles netjes werd achtergelaten

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw review. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u niet bent geïnformeerd tijdens de aanpassing van de rookgasafvoer. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in... Dank u wel voor uw review. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u niet bent geïnformeerd tijdens de aanpassing van de rookgasafvoer. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Onze excuses voor het ongemak.

A boterhoek

Nvt

De duidelijke communicatie over de staat van de cv ketel

De duidelijke informatie

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw review. Wij wensen u veel wooncomfort en plezier van uw nieuwe Cv ketel.