Het zou prettig zijn als , desnoods op de dag zelf, even een indicatie gegeven zou kunnen worden hoe laat de monteur ongeveer op de stoep staat. De indicatie "tussen 8 en 13.00" is zeer ruim

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Vooralsnog was dit d beste optie, ik was hier ook door de energiewacht op gewezen tijdens een plezierig gesprek. Vervolgens is de ketel snel (korte wachttijd) en netjes en vakkundig geplaatst.

Wat viel u in positieve zin op?

Zoals hierboven al genoemd, de vakkundigheid en bekwaamheid en vriendelijkheid

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij begrijpen dat u graag een tijdsindicatie van ons ontvangt voorafgaand aan de komst van de monteur. Wij zullen dit intern terugkoppelen.
Veel plezier en...
Veel plezier en wooncomfort gewenst van uw nieuwe CV ketel.

Patrick

Ga zo door

Duidelijk beschreven en advies welke ketel het beste bij u past.

Wat viel u in positieve zin op?

Uitleg voor de tijd wat er precies ging gebeuren kwa voorbereiding en installeren van de ketel, hoe te werk en zeer vriendelijke monteurs.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw positieve review, wat fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe Cv ketel.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij zijn blij te zien dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.
Vriendelijke...

Heijerman

Goede ervaring met Energiewacht

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Heijerman. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.
Vriendelijke...

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw positieve review. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe Cv-ketel.

Niet

Prima service

Netjes vewerkt

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe Cv-ketel.
Webcare Team

Afgelopen weekend zaten we met een koude douche, en hebben we meteen al met Geas moeten bellen. Volgens de monteur die vandaag (08/04) langs is geweest, moet bij deze ketel bij de kraan helemaal... Afgelopen weekend zaten we met een koude douche, en hebben we meteen al met Geas moeten bellen. Volgens de monteur die vandaag (08/04) langs is geweest, moet bij deze ketel bij de kraan helemaal opengedraaid worden om warm water te krijgen, omdat deze ketel is afgeknepen i.v.m. "zuinigheid". Dit hadden we liever ook tijdens het adviesgesprek vernomen. Dan hadden we misschien een andere keuze gemaakt.

Het betreft een kwalitatief goede ketel met lange garantie. De monteurs waren beleefd, en hebben het op zolder netjes achtergelaten.

Beleefd, geduldig, netjes

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk dank voor uw... Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk dank voor uw review.
Webcare Team

Betere uitleg van de thermostaat.

Duidelijke uitleg gekregen bij offerteaanvraag/bezoek.
Plaatsing ging perfect.

Wat viel u in positieve zin op?

snelheid en correcte aflevering en nakomen van afspraak. Om 17.00 uur zou afval ingehaald worden en dat was ook inderdaad zo,

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.
Voor wat betreft de uitleg van de thermostaat valt...
Voor wat betreft de uitleg van de thermostaat valt dit niet onder de installatie van de Cv ketel. Voor eventuele informatie kan u altijd contact opnemen met de fabrikant.
Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.

Frans Zanderink

Nee

Nette aflevering en montage

goede uitleg en montage

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de positieve review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de... Bedankt voor het plaatsen van de positieve review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.

W. Tjerkstra

De tijd tussen advisering en installatie inkorten.

De monteur hielp ons goed op weg naar een nieuwe ketel.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelle inschakeling van de adviseur.

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Hartelijk bedankt voor uw review.
Helaas hebben we te maken met grote drukte naast onderbezetting waardoor de periode tussen advies en installatie wat verder uit elkaar kunnen liggen. Onze excuses voor het ongemak.
Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe CV ketel.