Loes

Zorg dat je betrouwbaar bent bij een afspraak

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Je moet van 8 tot 12 thuis blijven, er is geen gerichte afspraak te maken. Ik zit thuis te wachten tot ze komen, zie ik ineens een briefje dat de monteur geweest is, terwijl ik gewoon thuis aan het... Je moet van 8 tot 12 thuis blijven, er is geen gerichte afspraak te maken. Ik zit thuis te wachten tot ze komen, zie ik ineens een briefje dat de monteur geweest is, terwijl ik gewoon thuis aan het wachten ben. Vervolgens probeer je te bellen, krijg je na 10 min de eerste aan de lijn, daarna moet ik weer op iemand wachten en na 30 min krijg ik iemand te spreken die sorry zegt en we kunnen niets doen voor u.
WAARDELOOS!

niets

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Vervelend dat u de monteur bent misgelopen. Ik zie dat er inmiddels een andere afspraak met u is gemaakt.
Dank u wel voor uw reactie.

goede service en monteurs

Wat viel u in positieve zin op?

alles netjes afgeleverd en opgeruimd

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe... Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.

Ellen Vd weerd

Perfect voor weinig geld

Goede uitleg

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe Cv-ketel.

X

Goede ervaringen

Kundige mensen

Fam. Lubbinge

Goede ervaring

Sympathieke medewerkers

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Hartelijk dank voor uw review, wij stellen uw reactie zeer op prijs. We wensen u veel plezier en wooncomfort van uw nieuwe Cv-ketel.

H. Dijk

Zo doorgaan

Prijs en goede service

Ervaring

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw positieve review, fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort en plezier van uw nieuwe CV ketel.

Evert Ulrich

Ga zo door.

Prima kwaliteit en service

Wat viel u in positieve zin op?

Het advies van de storingsmonteur en vriendelijkheid van de installatiemonteurs. Wij zijn prima geholpen en meer dan tevreden.

Geen maar wel een vraag

Gevoelsmatig

Snelheid

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Dank u wel voor uw reactie. Wij hebben uw verzoek doorgezet naar de betreffende afdeling.

Geen tips

Goede service

Ze waren op tijd

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Bedankt voor uw review, wat goed om te horen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe Cv ketel.

Zo doorgaan

Altijd goeie service, we zijn al jaren bij jullie.

Duidelijkheid, goed advies,