Okt

Netheid & afspraak nakomen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goed geïnformeerd en hele nette monteurs

Het hele plaatje klopte

De airco die wij hebben aangeschaft is van prima kwaliteit en de monteurs die hem geplaatst hebben zijn echte vaklui!!!!

Eigenlijk niets.

Op dit moment niets omdat de installatie niet is geplaatst.

De airco zou vandaag geïnstalleerd worden, maar de monteur bleek de spullen niet op tijd geleverd te hebben en hebben dus voor niets de hele ochtend gewacht. Airco is dus niet geplaatst.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Betere communicatie. Indien er gecommuniceerd was dat de monteur niet zou komen dan had ik niet voor niets een vrije dag opgenomen.

Yvonne de Jong

De professionaliteit, kwaliteit, gezellige installateurs.

Professionele gezellige personeel. Doen er liever langer over, zodat het goed is dan dat ze het snel afwerken.

Zo doorgaan

M.C. Huiskes

De vakbekwaamheid en netheid van werken van de hoofdmonteur

Heb ik al gedaan met als resultaat dat Energiewacht een airco plaatst bij mijn zoon.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

probeer de kwaliteit van al uw service personeel op hetzelfde niveau te krijgen als de hoofdmonteur die bij ons is geweest.

Voswinkel

Ervaring hebben we nog niet echt maar de service is goed.

W. van Goinga

Vakmanschap

Komen afspraken na, en de mannen leveren top werk af

G Schlosser

Goede monteur die was ingehuurd uit Drachten

niet de goedkoopste maar wel een zaak waar ik vertrouwen in heb en waar ik op terug kan vallen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

wel op tijd melden dat er een ingehuurd bedrijf komt en het zelf niet doen maar koper moet wel op de hoogte zijn

Goossens

Vriendelijke, zeer nette werklui. Ook alles netjes achtergelaten

Ziet er keurig uit en netjes afgewerkt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Misschien een eigen korte beschrijving van werking en afstandsbediening van apparatuur.

Wout Bons

Vakmanschap

Prijs t.o.v. andere (commerciële) bedrijven is lager.