E Mulder

Nog niets.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

De monteurs zijn nog niet geweest door ziekte. Er is wel een nieuwe afspraak gemaakt voor 10 november maar hier heb ik nog steeds geen bevestiging van gekregen in onze mail.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Als er wordt afgezegd door omstandigheden en een nieuwe afspraak wordt gemaakt geef dan een bevestiging. Ook vind ik 3 weken later wel erg veel.

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Mulder. Onze welgemeende excuses voor het feit dat de eerdere afspraak wegens ziekte niet door kon gaan. Inmiddels heeft u een bevestiging van ons ontvangen... Hartelijk dank voor uw reactie, meneer Mulder. Onze welgemeende excuses voor het feit dat de eerdere afspraak wegens ziekte niet door kon gaan. Inmiddels heeft u een bevestiging van ons ontvangen voor de nieuwe afspraak. Mocht u desondanks nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Netjes gewerkt

de "dry" functie werkt niet. rekening klopt niet. te vroeg om te komen met een vragenlijst

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie. Er is inmiddels contact met u opgenomen naar aanleiding van uw melding en de factuur is aangepast. Onze excuses voor de vergissing.

pennywise

De man van de Offerte was vriendelijk.

2 keer ziekmelden

Minder vaak ziekmelden

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat de afspraak door ziekte tot 2 keer toe niet kon doorgaan. Onze excuses voor het ongemak. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze adviseur.

Installateurs werkten netjes en dachten goed mee!

vraagstelling klopt niet geheel. De airco is niet van Energiewacht maar 1 van de airco merken. Energiewacht plaatst en adviseert alleen. en dat hebben ze goed gedaan

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

de verkoper moet is met de installateurs praten en weten wat hij verkoopt. Diverse dingen klopten niet.

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de installatie van uw nieuwe airco. We nemen uw verbeterpunten ter harte.

Goede service

Goede voorlichting

Achteraf gezien niets

Verkeerde adviezen qua installatie mogelijkheden. Order geannuleerd, maar een paar dagen later ontvang ik een factuur voor "geleverde" airco ????
Gevraagd factuur in te trekken en mij hiervan...
Gevraagd factuur in te trekken en mij hiervan een bevestiging te sturen. Is niet gebeurd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Zeg wat je doet, maar doe vooral wat je zegt !!!

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u ten onrechte deze factuur heeft ontvangen, dit had niet mogen gebeuren. Wij gaan ervoor zorgen dat de factuur gecrediteerd wordt en u mag deze als... Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u ten onrechte deze factuur heeft ontvangen, dit had niet mogen gebeuren. Wij gaan ervoor zorgen dat de factuur gecrediteerd wordt en u mag deze als niet verzonden beschouwen. Onze excuses voor de vergissing.

Netheid van werken

top product geadviseerd en geleverd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Snelheid van werken, accuratesse en klantvriendelijkheid

Nee

Froukje de Wilde

Snelle levering, goede advisering, deskundige netjes werkende monteurs.

Een deskundige monteur (met een collega die deze werkzaamheden aan het leren was) heeft de airco keurig gemonteerd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Even bijvoorbeeld 4 dagen voor de montage afspraak nog een herinnering mailen (gezien de tijd tussen het adviesgesprek met de gemaakte afspraak voor montage en de daadwerkelijke montage).

Nadat de adviseur heer de Jong, de installateur had gebeld wanneer de installatie kon plaats vinden. De installateur gaf door dat installatie op korte termijn kon plaats vinden.