Keurig afgeleverd door installateurs

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Het is alles in 1 zowel advies bezoek levering en plaatsen

SH Snippe

Vriendelijk en bekwaam

Prima geïnstalleerd

Zo doorgaan

Dat het in 1 dag geïnstalleerd is. Vriendelijke werkgever.

×

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Door tijdgebrek is het purschuim nog niet afgesneden. Was nog niet hard. Wij willen het zelf niet afsnijden, om de leidingen en bedrading niet te beschadigen!! Graag zien wij dit nog gebeuren. Is... Door tijdgebrek is het purschuim nog niet afgesneden. Was nog niet hard. Wij willen het zelf niet afsnijden, om de leidingen en bedrading niet te beschadigen!! Graag zien wij dit nog gebeuren. Is nog niet af.

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw reactie, wij stellen uw reactie zeer op prijs. Er is inmiddels een afspraak met u gemaakt voor de afrondende werkzaamheden. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust... Hartelijk dank voor uw reactie, wij stellen uw reactie zeer op prijs. Er is inmiddels een afspraak met u gemaakt voor de afrondende werkzaamheden. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Familie Schooneman

Goed georganiseerd

goed advies, vlotte duidelijke planning

De monteus waren vriendelijk

Goede informatie en werd niets opgedrongen . Klant bepaalt wat hij wil .

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Dat de monteurs niet met vuile schoenen in huis kwamen ,bij ons was het tapijt smerig geworden doordat de monteurs buiten in de tuin moesten zijn . Hadden wel een handdoek neergelegd maar was niet... Dat de monteurs niet met vuile schoenen in huis kwamen ,bij ons was het tapijt smerig geworden doordat de monteurs buiten in de tuin moesten zijn . Hadden wel een handdoek neergelegd maar was niet voldoende

Ed Peters

Het geduld

de monteurs zijn erg profesioneel en de service is goed

ga vooral zo door

De netheid en vakkundigheid.

De prijs kwaliteit verhouding. De service van zowel de adviseur als de monteurs. Allemaal netjes en voorkomend.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

De uitleg was te kort . Mijn advies is laat de eigenaar zelf op aanwijzing van de monteur de bediening leren kennen.

Vriendelijk

Snel geregeld en goed advies

Gemotiveerde monteurs

Telefonische achterwacht

Installateurs leuk in de omgang

Goede service, professioneel personeel

##